Etykiety

"Hafciarska lista życzeń - Cross Stitch Wish List Tag" (21) "Kartki na BN 2016" (6) "Kartki przez cały rok 2016" (6) "Kartki wielkanocne" (8) "Nietypowe święta" - wymiana karteczkowa (5) "Scrapujemy przez 9 miesięcy" (3) "Śnieżynkowy SAL z Igiełką" (2) "Wyszywamy zaległości" (5) akcje charytatywne (45) biscornu (9) Boże Narodzenie - Christmas (61) Całoroczna zabawa wyzwaniowa (12) candy (59) chusty (24) czekoladownik (11) dzianina (32) haft krzyżykowy (266) haft matematyczny (171) kartki (220) kartonaż (2) kołderkowe kwadraty (33) komin (4) kopertówki (12) kot (7) Magiczny SAL Świąteczny (6) metryczka (9) notesy (8) obrazy i obrazki (81) ozdoby (21) papier-inne (20) podaj dalej (12) postcrossing (14) Pozytywnik (8) prezenty (70) prywatne (6) recenzja (1) Retro koci SAL (13) SAL "Bajkowe zwierzęta" (4) SAL "Choineczka 2015" (4) SAL "Choinka 2016" (6) SAL "Domki CCN" (12) SAL "Drzewo życia" (12) SAL "Haftujemy w ciemno" (6) SAL "Jesienna awantura" (8) SAL "od zakładki do książki" (3) SAL "Pod choinkę 2013" (2) SAL "Rosetta" (5) SAL "Snowbells (Mill Hill)" (1) SAL "Sowi kalendarz" (1) SAL "Zimowe domki" (5) SAL 2012 (12) SAL 4 pory roku (6) SAL Bożonarodzeniowy (6) SAL księżycowy (5) SAL Lizzie Kate (12) SAL wielkanocny (12) SAL z bałwankami (9) SAL z bałwankami (СП"Веселый снежный человек") (3) SAL z dziewczynkami (4) SAL z imbryczkiem (4) sampler (13) Smalls SAL (23) spotkania (4) szal (2) Tajemniczy SAL dla moli książkowych (4) test nici (1) TUSAL (25) TUSAL 2016 (10) Twórczy weekend (75) Wielkanoc - Easter (37) Wielkanocny SAL z kurczakiem (6) wymiana urodzinowa (14) wymiany (92) wyróżnienie (9) wyzwania (32) zabawy blogowe (380) zakładki (51) zakupy (2) zawieszki (34) życzenia (37)

sobota, 3 grudnia 2011

18 mieć lat...

Wczoraj mój syn stał się dorosłym człowiekiem i z tej okazji dostał ode mnie taką karteczkę
przód
tył
 i środek


Powstały też takie karteczki

A TU byliście?



8 komentarzy:

  1. No ładnie, takie karteczki własnemu synowi :P Żartuję - jest świetna! Złóż synowi ode mnie najlepsze życzenia na progu dorosłości! Pozostałe dwie również bardzo mi się podobają - czyste, dopracowane jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Andula:
    biust rewelacyjny, ale te pośladki..............kiedy to była moja osiemnastka? I takiej kartki nie było:(
    Niedługo też mam osiemnastkę....... kolejną :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Magda,
    no przecież mu napisałam, żeby prowadził się należycie!
    Dziękuję za pochwały i życzenia dla syna.

    Kasiu,
    dziękuję i za zaproszenie na candy również - zapisałam się :)

    Aniu,
    dziękuję - dobrze, że do Twojej kolejnej 18-tki jest jeszcze trochę czasu - może coś wymyślę, bo ten biuścik to raczej Grz. by pasował :))

    OdpowiedzUsuń
  5. No, nareszcie Elu mogę swoje trzy grosze i tutaj włożyć. Karteczka dla syna świetna - gratuluję "odwagi" ;-) Ja robiąc kartkę dla swojego 18-latka nie byłam taka "odważna".
    No to teraz moja droga czeka nas matura...
    A karteczki matematyczne są dziełem mistrzyni. danfi

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka bombowa na 18-tkę, gratuluję pomysłu ;)
    I podoba mi się wszystko co tworzysz;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Danfi, Aniu - bardzo dziękuję :))
    Danusiu
    ja "mam" maturę dopiero za półtora roku, bo mój syn chodzi do technikum.Ale będę Cię wspierała (wirtualnie)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu - moja córa też miała 18 urodziny tylko 7.12

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...