Znajdziesz mnie tutaj

środa, 18 kwietnia 2012

Wygrane candy - prezent

Jakiś czas temu zapisałam się na rocznicowe candy u Madzika.
Pierwszego kwietnia Madzik ogłosiła wyniki i okazało się, że wygrałam - to wcale nie był żart prima aprilisowy, naprawdę wygrałam. Wygrywający mógł sobie wybrać nagrodę z kilku zaproponowanych przez Madzik - poprosiłam o przepiśnik i właśnie dziś przyszła przesyłka.
Okładka
wewnątrz z praktyczną kieszenią na wsunięcie karteczki z zapiskami
tylna okładka z bardzo praktyczną ściągą
i plecki
Prawda, że śliczny jest?
Wprawdzie widziałam go wcześniej na blogu Madzik, ale w realu jest jeszcze piękniejszy - bardzo, bardzo serdecznie Ci Magdo za niego dziękuję.

A ja na zamówienie znajomej zrobiłam kartkę-książkę z okazji złotych godów
w pudełku

 

mam nadzieję, że znajomej (i obdarowanym) będzie się podobać.

2 komentarze:

  1. rewelacyjny notatnik kulinarny!!!!!!!!!! A te sztućce!. Nie zostaje cI nic innego jak zapisywać , zapisywać i piec, wypiekać , gotowaći.... korzystać ze ściągi.....SMACZNEGO życzę ja-Andula

    OdpowiedzUsuń
  2. Notatnik kulinarny - pierwsza klasa. A o karteczkę się nie martw - jest rewelacyjna i na pewno się spodoba. Pozdrawiam danfi

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...