Znajdziesz mnie tutaj

czwartek, 3 maja 2012

Kartki, kartki, kartki

Trwa właśnie najdłuższy weekend nowoczesnej Europy a ja pracuję.
Powstały takie karteczki:
kolejny kot - poleciał do miłośniczki kotów w Chabarowsku, długa droga przed nim (ponad 7400 km)
mama potrzebowała karteczkę z okazji I komunii św. dla wnuczki znajomej
pod oknami mam pełno dmuchawców, a jeden z nich poleci jutro do Sankt Petersburga
 dla koleżanki, która właśnie dowiedziała się, że będzie mamusią

Kartkę tą zgłaszam na Wyzwanie#9 - Kwiecień plecień + wstążka w Szufladzie.

14 komentarzy:

  1. Elu wspaniałe kartki :) i znowu kotek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta dziękuję.
      Znowu kotek, bo ja kocham koty :))

      Usuń
  2. macierzyńska karteczka i jaka pomysłowa :)- Andula

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne karteczki :-) Potwierdzasz nimi, że jesteś mistrzynią haftu matematycznego. danfi

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wzory wyszukujesz na kartki - chyba że sama je tworzysz (?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję - wzory, z których wyszywam to gotowce (kupione, dostane lub znalezione w sieci), nie tworzę sama wzorów, bo nie umiem rysować - moje umiejętności w tej materii zatrzymały się na poziomie dziecka w początkowych latach szkolnych :((

      Usuń
  5. piękny dmuchawiec( widzę, podziwiam i zastanawiam się czy TY wszystko poradzisz wymatematycznić - patrz: kartka dla przyszłej mamy, cudna zresztą o tym już pisałam) , choć najbardziej lubię miód z dmuchawców właśnie czyli z mniszka lekarskiego ( i ta nazwa bardziej podba mi się, bo słowo 'dmuchawiec' brzmi bardzo ulotnie, jak i jego kwiat )- Andula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, jeśli tylko znajdę wzór to reszta jest tylko kwestią czasu :)
      Cieszę się, że dmuchawiec Ci się spodobał.

      Usuń
    2. jestem zauroczona Twoim haftem matematycznym, dzięki Twoim pracom zachwyciłam się jego urodą

      Usuń
    3. bardzo dziękuję :)

      Usuń
  6. Ciekawe karteczki!
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...