Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 22 maja 2012

Po candy

Na początku miesiąca wygrałam urodzinowe candy u Anji.
Dziś dostałam przesyłkę i chwalę się tymi wspaniałościami:
zgadnij kotku: co jest w środku?
wyłożyłam z pudełka wszystko - myślałam, że stół będzie za mały
a teraz szczegóły:
coś do haftu - beżowa kanwa, mulinki cieniowane (akurat tych kolorów nie miałam :) ), komplet igieł i zestaw do haftu - piękny tulipan
całe mnóstwo do kartkowania: piękne wytłaczane bazy do kartek z passe-partout i kopertami, piękna taśma z winoroślą (do komunijnych kartek), ćwieki, stempelek i dekoracyjna taśma klejąca - suwak

trochę kwiatków
rafia, papier marszczony i chusteczki
chusteczek są 2 wzory

trochę serwetek i papierków



coś dla ducha - Anja napisała, że to książka z serii przeczytaj i podaj dalej więc po przeczytaniu postaram się puścić ją w obieg
coś dla ciała również znalazło się w paczce

a na koniec piękna sztalugowa karteczka zrobiona przez Anję z serdecznymi życzeniami


Anju bardzo, bardzo serdecznie Ci dziękuję za te wszystkie prezenty!!!

6 komentarzy:

  1. no, no bogactwo w przsyłce. A do książki herbata i czekolada na gorąco. Pycha. To ja chętnie przygarnę książkę. Herbata już czeka :)
    Andula

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty dostałaś od Anji. No, ale powiedzmy to szczerze: trafiły w godne ręce. Jestem pewna, że już wkrótce będziemy mogli podziwiać je w Twoich pracach. Jeszcze raz gratulują. danfi

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, jak się cieszę, że dotarło :)

    I bardzo przepraszam za zwłokę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto było czekać!!
      Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję Anju :))

      Usuń
  4. Ależ Ci się trafiły cukierasy oj pyszne.
    Już się nie mogę doczekać nowych cudów z ich udziałem.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...