Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 19 czerwca 2012

Weekendowy szok

Na forum zakończyła się karteczkowa wymiana pod tytułem "Pozdrowienia".
Wymogami w tej wymianie było słowo"pozdrowienia" (w dowolnej formie) na stronie tytułowej oraz odręcznie pisany tekst w środku.
Oto moje karteczki

 karteczki te zgłaszam na Twórczy weekend u Titanii.

A ja dostałam takie


Sobotę i niedzielę spędziłam na szyciowym spotkaniu kołderkowych cioteczek z projektu Kołderka za jeden uśmiech . Spotykamy się trzy razy w roku w marcu, czerwcu i wrześniu - dziewczyny szyją kołderki i poduszki dla chorych dzieci, ja i inne dziewczyny wyszywamy kwadraty do kołderek, czasem trzeba dohaftować imię do gotowego już kwadratu, a poza tym gadamy, gadamy, gadamy...Atmosfera na tych spotkaniach jest niesamowita - tego nie da się opisać słowami, to trzeba przeżyć - ładujemy akumulatory na następne miesiące.
Tym razem spotkanie zaczęło się od ogromnej niespodzianki: dziewczyny przygotowały dla mnie prezent- a właściwie to prezenty- jako podziękowanie za "całokształt" (jak się kiedyś mówiło) czyli za kilka lat pracy w projekcie. Uzmysłowiłam sobie, że minęło już siedem lat odkąd przyłączyłam się do projektu. Mój pierwszy kwadrat haftowałam na kołderkę nr 70, a dziś powstają już kołderki o numerach 1270 i kolejnych - jest to też dowód na to ile mamy ciężko chorych dzieci.
Rozpisałam się, a miałam pokazywać prezenty. No to po kolei
patchworkowa narzuta
różyczki haftowały dziewczyny z całej Polski, a całość zszywały koleżanki ze Śląska
poduszka szyta przez koleżankę z Czech
patchworkowy obrazek
kosmetyczka
 podręczny pojemnik na nitki do haftowania
i karteczka z pięknymi frywolitkowymi różyczkami

Byłam w tak ogromnym szoku kiedy dziewczyny wręczyły mi te wszystkie prezenty, że nawet się nie popłakałam choć zasadniczo "oczy mam w mokrym miejscu" jak mówiła moja śp. babcia..
Teraz już na spokojnie oglądam sobie te wszystkie rzeczy w domu.

Strasznie dużo zdjęć w tym poście, ale mam nadzieję, że ktoś wytrwał do końca.

13 komentarzy:

  1. przepiękne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak - bardzo mi się podobają, a poza tym każda z nich zawiera w sobie serce, które dziewczyny włożyły w ich powstanie - i to jest dla mnie najcenniejsze.

      Usuń
  2. słodka i ciepła ( pomysłowe baloniki) karteczka z misiowymi pozdrowieniami....Twoja, Elu, karteczka z hasłem: serdecznie pozdrwiam jak zwykle rewelacyjna :)Andula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu.
      Akurat tak ułożyło się losowanie, że dla obu dziewczyn był to debiut karteczkowy - a miś Paddington bardzo mi się podoba.

      Usuń
  3. Śliczne te kartki:)A twój haft matematyczny po prostu boski:)
    Prezenty też świetne:)Szczęściara:)

    Pozdrawiam:)

    www.kreatywna-robotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za pochwały :)
      Masz rację - szczęściarą jestem, że dostałam takie cuda

      Usuń
  4. Twoja karteczka piękna ...
    Prezenty wspaniałe dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki wydziergałaś, piękne też otrzymałaś. Prezent "kołderkowych" cioć jest rewelacyjny i godny Twojego siedmioletniego zaangażowania w akcję. Gratuluję i wcale się nie dziwię, że dziewczyny tak Cię obdarowały: dajesz wielkie serce i otrzymałaś prezent od wielu serc :-) Pozdrawiam danfi

    OdpowiedzUsuń
  6. Same śliczności w tym poście :) Twój haft matematyczny jak zawsze zachwycający, a prezenty niesamowite, widać że włożono w nie wiele pracy - ale i okazja była tego warta :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! wspaniałe szycie! ile cudownego rękodzieła. piękny pomysł z tym szyciem dla chorych dzieci, to piękne, ze są jeszcze ludzie, którzy mają serce.
    zazdroszcze mozliwości bycia na takim spotkaniu.
    karteczka z różą wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...