Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 3 lipca 2012

UFF..jak gorąco

Lato zagościło na dobre, upały męczą strasznie, nawet nie mam ochoty na robótkowanie. Zresztą trudno coś robić jak co chwilkę trzeba iść opłukać ręce, bo się kleją.
W ciągu ostatniego weekendu (jeszcze nie tak upalnego) powstały takie karteczki urodzinowe dla czerwcowo - lipcowych solenizantów



tu świetny stempelek  Wikuchy

Karteczki te zanoszę do Titanii na 46 Twórczy weekend - Was też tam zapraszam, zobaczcie jak spędziły ten czas inne pracowite mróweczki.

11 komentarzy:

  1. Śliczne :) Haft matematyczny od dawna mi się podoba, jakoś jednak nie mam weny żeby się za niego zabrać. Kiedy jednak tak patrzę na Twoje prace, to korci mnie coraz bardziej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :)
      Haft matematyczny ma to do siebie, że szybko i niesamowicie uzależnia więc jeśli chcesz spróbować to najpierw skończ wszystkie zaczęte prace :))

      Usuń
  2. Haft matematyczny to bardzo delikatna sprawa ... karteczki robione w tej technice są bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bardzo dziękuję :)
      To prawda, że to delikatne jest i teraz gdy na termometrze > 30 ciężko się go wyszywa, bo ręce się pocą i co chwilę trzeba iść je opłukać, żeby na papierkach nie zostały ślady - ale terminy gonią i nie patrzą na pogodę :)

      Usuń
  3. swietne kartki, założe się, że masz w zasobach cały zodiak :) pracowita pszczoła jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :))
      Mam cały zodiak - jak mi zdradzisz spod jakiego jesteś znaku to Ci zrobię :)

      Usuń
  4. Bardzo ładne kartki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Świetne kartki!

    Cieszę się że i mój stempelek na nich znalazł swoje miejsce :)

    Pozdrawiam
    Wikucha

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...