Znajdziesz mnie tutaj

środa, 5 września 2012

Wyróżnienie

Dziś spotkała mnie bardzo miła niespodzianka: mój blog został wyróżniony przez Moje wyszywanki .
Jest mi niezmiernie miło i bardzo sobie cenię to wyróżnienie tym bardziej, że dopiero raczkuję w blogosferze i jest to moje pierwsze wyróżnienie
Alexandro bardzo dziękuję :))

Wyróżnienie ma następujący regulamin:
-umieścić nagrodę na swoim blogu z odniesieniem do osoby, która, Cię do niej nominowała.
-wytypować 5 blogów, które na nią zasługują, ale nie mają jeszcze 200 obserwatorów i powiadomić o tym. 
Długo zastanawiałam się komu przekazać wyróżnienie tym bardziej, że większość blogów, które odwiedzam i obserwuję ma już długi staż i dużą liczbę obserwatorów, ale w końcu wybrałam i wyróżnienie przekazuję:

6 komentarzy:

  1. Gratuluje wyróżnienia maoja droga. Cieszę się wraz z Tobą. :-) danfi

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje, gratulacje :). Niechaj będą kolejne wyróżnienia, nagrody - Andula.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za wyróżnienie!
    Bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wyróżnienia! w pełni zasłużone!
    równiez dziękuję za wyróżnienie dla mnie :-* :-* :-*
    pozwolisz, że zatrzymam go dla siebie, ale nie będę kontynuować zabawy, jakoś ostatnio wyrosłam z tych blogowych łańcuszków :P
    wolę ponapawać się nim na blogu hi hi

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...