Znajdziesz mnie tutaj

środa, 12 grudnia 2012

Końcowe odliczanie

Jedne z ostatnich (mam nadzieję) kartek świątecznych:
 w takim trochę "nieświątecznym" kolorze
 dzwonek pokryty Glossy accents - ładnie się błyszczy choć na zdjęciu trudno to pokazać
tu zagospodarowany haft, który kiedyś pokazywałam. Leżał sobie w pudełku i czekał na swój czas aż się doczekał.
Zrobiłam też kolejną chustę na drutach - Ginkgo nr 2
doszłam do wniosku, że fotografowanie czerwonej chusty na brązowej kanapie to błąd - jak zrobię nowe zdjęcie to wymienię.

 Te moje pracki zanoszę na 67 Twórczy weekend u Titanii i idę zobaczyć kto w przedświątecznej gorączce znalazł jeszcze czas na twórczość :)) - Was też zapraszam.

Na koniec znów będę się chwalić:
od Marty dostałam prezent - niespodziankę (jako podziękowanie za komin, który dla niej zrobiłam)
,
 dwie piękne girlandy kwiatowe robione przez Martę, które podziwiałam na jej blogu
 drewniane misiaczki na przylepcach
 kilka papierków i dwie piękne kartki
Marta bardzo Ci dziękuję za cudowne prezenty i za to, że mając maleńkie dziecko znalazłaś czas, żeby je dla mnie zrobić - jeszcze raz serdecznie dziękuję :))

W sobotę - tradycyjnie już - spotkałam się z kołderkowymi cioteczkami. Niestety tym razem było nas zaledwie kilka, ale i tak miło spędziłyśmy czas i złożyłyśmy sobie życzenia świąteczne.
Dostałam takie prezenciki:
gwiazdkę - zawieszkę od Ani
 i domek - zawieszkę od Reni
wreszcie mam mały, ciasny ale własny DOMEK :))



16 komentarzy:

  1. Napracowałaś się Elu w ubiegłym tygodniu. Karteczki zrobiłaś rewelacyjne - w tym zestawie w oko mi wpadła niebieska z haftem xxx - pięknie się prezentuje. Dostałaś też śliczne prezenty. A zapomniałam o przepięknej chuście, która wyglada rewelacyjnie. danfi

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne świątczne kartki. Nie wiem dlaczego twierdzisz, że jedna z nich nie jest w światecznych barwach. Mnie podoba się. Rewelacyjną karteczkę dostałaś od Marty iście świąteczna: wielkanocno-bożonarodzeniowa . Słowem uniświąteczna :)
    Andula

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki przepiękne! Bardzo urzekły mnie te wyhaftowane elementy, coś niesamowitego! Ah.. dostać taką kartkę! Obdarowani na pewno są zachwyceni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za wizytę. Cieszy mnie, że kartki się podobają :))

      Usuń
  4. Tak czasu już niewiele zostało... ale widzę że go nie marnujesz i piękne rzeczy tworzysz :) oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też dziękuję :)
      Mam wrażenie jakby czas przeciekał mi między palcami, a tyle jeszcze zostało do zrobienia...

      Usuń
  5. ta niebieska z haftem wpadła mi w oko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to miało być biscornu, ale w końcu zmieniłam koncepcję i wyszła kartka.

      Usuń
  6. Śliczne karteczki :) Ciesze się, że udało mi się zrobić niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prezenty otrzymałaś i śliczne karteczki zrobiłaś. Chusta też ładna, choć mało ją widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :))
      Jak tylko uda mi się zrobić lepsze zdjęcie- nie mam aparatu - to wymienię :)

      Usuń
  8. koniecznie wrzuc nowe zdjecie chusty
    wyglada bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...