Znajdziesz mnie tutaj

środa, 19 grudnia 2012

Świąteczna wymianka scrapuszkowa

Jakiś czas temu Kasia z bloga Kolorowe kartki zaproponowała wymianę scrapuszkową.
Naszym zadaniem było zrobienie scrapuszka - maleńkiego notesika na zapiski - jedyną wytyczną było, że musi nawiązywać do świąt - obojętnie w jaki sposób (papier świąteczny, choinka, gwiazdka itp.).

Moją parą wymiankową była Asia - J.Dark - oto co od niej dostałam:
a w torebeczkach
scrapuszko
i pieczone przez Asię pierniki wraz z przepisem
Asiu jeszcze raz bardzo Ci dziękuję :)) - pierników bronię jak lwica, żeby dotrwały do świąt :))

Ja natomiast przygotowałam dla Asi
scrapuszko
i życzenia świąteczne
mam nadzieję, że Asia jest zadowolona z wymianki tak samo jak ja.

A Kasi bardzo dziękuję za zorganizowanie zabawy :))




2 komentarze:

  1. bogata i słodka wymianka. Andula

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja chyba bym już dawno zjadła tak smakowicie wyglądające pierniczki:) Piękne rzeczy znalazły się w waszych paczuszkach:) Dziękuję za udział w wymiance:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...