Znajdziesz mnie tutaj

piątek, 5 kwietnia 2013

Remanent przedświąteczny

Bardzo długo nic nie pokazywałam - co wcale nie znaczy, że nic nie robiłam - więc teraz muszę to wszystko podzielić na części.
W weekend 16 i 17 marca spotkałyśmy się z kołderkowymi cioteczkami na kolejnym spotkaniu szyciowym. Jedna z naszych koleżanek obchodziła w styczniu okrągłą rocznicę urodzin więc z tej okazji i w podziękowaniu za uszycie ponad 50-ciu kołderek dla dzieci w projekcie "Kołderka za jeden uśmiech" przygotowałyśmy dla niej prezent - niespodziankę. Dziewczyny haftujące przygotowały hafciki związane z szyciem oraz ukochanymi kotami i pieskiem Filipkiem. Natomiast osoby szyjące oprawiły te hafty patchworkami. I tak powstał cały komplet: torba na dużą matę i linijki, pokrowiec na maszynę do szycia i podkładka pod nią, organizer, kosmetyczka, etui na okulary i okładka na duży zeszyt do zapisywania projektów. W spiskowym przygotowaniu prezentu wzięło udział 25 dziewczyn z całego kraju, a to mój wkład :
hafcik
ostatecznie znalazł miejsce na karteczce z życzeniami
Jak zwykle na tych naszych spotkaniach było szycie kołderek i poduszek dla chorych dzieci, zaś te co nie szyją haftowały kolejne kwadraty. A ponieważ nie samą pracą człowiek żyje był też czas na kosztowanie różnych smakołyków przygotowanych przez uczestniczki  oraz wspólne rozmowy. Takie spotkanie jest wspaniałym przeżyciem, a nieraz terapią na codzienne kłopoty.
Ja również dostałam zaległy prezent urodzinowy od Tereni
cudny naszyjnik w jedynie słusznym kolorze
i wiosenne serduszko
Tereniu - jeszcze raz pięknie dziękuję :) Naszyjnik miał swoją inaugurację podczas świąt i wszystkim bardzo się podobał.
A od Anduli dostałam taki oto własnoręcznie haftowany i wykonany guzik z pisanką


W ramach wymianki "Kartka na imieniny" powstała taka karteczka dla Bożenki
a jako uzupełnienie prezentu dołożyłam jeszcze zakładkę do książki


Moja mama poprosiła mnie o zrobienie karteczki dla jej pierwszego prawnuka (drugi wkrótce się urodzi) - postanowiłam wykorzystać hafcik, który zrobiłam w ubiegłym roku w ramach SAL-u "Mini hafciki" u Dendrobium
a tak wygląda karteczka dla Adriana
Melduję się u Titanii w Twórczym weekendzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...