Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 3 września 2013

Zaległości i karteczek kilka

Miałam do zrobienia  (po raz drugi - pisałam o tym tutaj ) zaległy prezent dla zanci w zabawie "podaj dalej" - wreszcie udało mi się go skończyć, wysłać i wiem już, że przesyłka dotarła do adresatki więc pokazuję
 wzór kartki pochodzi z tej strony, a zakładki z forum holenderskiego
A teraz "świeżynki"
zaproszenia na chrzest mojego wnusia

wzór jest połączeniem dwóch: tego i wzoru autorstwa danfi
dwie urodzinowe

 wzory pochodzą z tej strony
W ramach wymianki ""Kartka za kartkę"
 dostałam kartkę od Czarnej Damy
bardzo dziękuję :))
a ja zrobiłam dla niej taką
 wzór jest autorstwa Joke i Adriaan de Vette
mam nadzieję, że też już dotarła do adresatki i że jej się spodoba.

21 komentarzy:

  1. Cudny prezent i cudne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Udały Ci się, jak zwykle, karteczki-zaproszenia :) . Cieszę się, że hurt zakończony. Wspaniałą kicię wyhaftowałaś na prezent. Kartkowa wymianka też rewelacyjna. Czy to fiołki na kartce od Czarnej Damy? POzdrawiam, Andula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu :)
      Nie to raczej stokrotki tylko w takim nietypowym kolorze.

      Usuń
  3. za każdym razem nie mogę się napatrzeć na te Twoje karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczności, podziwiam za talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. Ja u Ciebie podziwiam zdolności krawieckie, bo mnie z maszyną zupełnie nie po drodze :))

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło. Ja dla odmiany niezmiennie podziwiam Twoje dzieła :))

      Usuń
  6. Trudno nie zgodzić się z przedmówczyniami - Twoje karteczki są perfakcyjnie wykonane i zawsze pięknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Danusiu :))
      Wiesz, że ja perfekcjonistka jestem więc staram się jak mogę :)

      Usuń
  7. Oj dawno mnie nie było, a tu tyle śliczności powstało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Marto :)
      rzeczywiście dawno Cię nie było - tym bardziej miło znów Cię widzieć :))

      Usuń
  8. Przyznam się bez bicia że dawno nic nie pisałam ale podziwiam twoje karteczki - sa piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...