Znajdziesz mnie tutaj

czwartek, 9 stycznia 2014

Wymianka !2 miesięcy - 12 kartek"

Na blogu http://misiowyzakatek.blogspot.com/ znalazłam propozycję wymianki pod tytułem "12 miesięcy - 12 kartek".
Oto zasady:
- co miesiąc robimy kartkę na temat ogłoszony przez organizatorkę
- do udziału zgłaszamy się w komentarzu pod postem organizatorki z tematem przewodnim na dany miesiąc
- wysyłamy swój adres  na maila organizatorki i dostajemy adres do wysyłki
- kartkę wysyłamy tak, żeby doszła do adresata w danym miesiącu
- WYSYŁAMY SAMĄ KARTKĘ (może być kupna byle wiązała się z tematem przewodnim danego miesiąca)
- do organizatorki wysyłamy zdjęcie wysłanej kartki.
Dokładniej można przeczytać i zapisać się tutaj
A to temat przewodni kartki styczniowej
Ja już się zapisałam, bo bardzo lubię dostawać kartki.

4 komentarze:

  1. Chętnie bym się zapisała, ale jestem ograniczona przez czas. Niestety nie można mieć wszystkiego. Szkoda, bo też uwielbiam otrzymywać kartki.
    Pozdrawiam. ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleksandra Żurek - kartka może być również kupna :) ja spróbuje coś wykombinować, jak będę miała kartkę to się zapiszę :) bo wymianka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. ale będę miała co oglądać, sledzić przez cały rok . Andula

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...