Znajdziesz mnie tutaj

poniedziałek, 30 czerwca 2014

[*]

Dzisiejszy post miał być o czymś zupełnie innym, ale przed chwilą dowiedziałam się, że wczoraj przegrała wieloletnią i ciężką walkę z chorobą moja forumowa i blogowa koleżanka Lucynka - Kundzia57.
Nie dane mi było poznać Ją osobiście, ale była mi bardzo bliska.
Nie raz na forum motywowałyśmy Ją do dalszej walki, gdy miała gorszy okres po kolejnej chemii, wspierałyśmy gdy wyniki nie były zadowalające.
Niestety nie udało się wygrać tej walki...
 Wieczny odpoczynek racz Jej dać Panie....

11 komentarzy:

  1. Smutny ten poniedziałek... nas obudziła wiadomość o śmierci wujka :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi przykro....słysząc takie słowa.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi przykro:( Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  4. serdeczne wyrazy współczucia ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. To przykre gdy ktoś odchodzi. Serdecznie Cię ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj będzie nam Jej brakowało... :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem wiem.... smutaski ostatnio się pojawiają na blogaskach.... Jedna z blogaskowych koleżanek straciła męża... teraz wspaniała pani Lucynka... byłam na jej blogasku kilka razy....
    U nas mam nadzieje,że pradziadek weźmie się za jedzenie, bo jest uparciuchem i nie ma się za dobrze, nawet nie chce myśleć, że mogłoby go zabraknąć.... Czemu wspaniali ludzie musza tak szybko odchodzić.....

    OdpowiedzUsuń
  8. byłam dziś na pogrzebie cudownej osoby:))a przede wszystkim człowieka w tych parszywych czasach:(też przegrała z rakiem:(smutne[*]

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak mi przykro mi kochana, trzymaj się

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...