Znajdziesz mnie tutaj

środa, 18 listopada 2015

Jesienna awantura - etap 7

Haftowanie "w ciemno" jeżyka w zabawie u Iriny  dobiegło końca.
Tak wygląda po dodaniu konturów
Zastanawiałam się jak go zagospodarować. Pierwszą myślą było zrobienie jesiennej karteczki, ale potem przypomniałam sobie o temacie zadanym nam przez Ewę (hubkę) w jej zabawie pt. Pozytywnik  i stwierdziłam, że do hymnu leśników jeżyk będzie pasował idealnie
dodałam kilka liści zebranych podczas spaceru z wnukiem i tak wygląda moja pierwsza strona pozytywnika.

Irinie serdecznie dziękuję za fajną zabawę - to była moja pierwsza awantura, ale mam nadzieję, że nie ostatnia.

12 komentarzy:

  1. Sympatyczny kolczaty :) Bardzo lubię jeże :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pozytywny hafcik.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jeżyk :) myślałam, ze będzie większy, ale w tym rozmiarze jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Привет, у Вас очень милая марка, кому-то повезет получить такое нежное послание

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżyk jest uroczy i sympatyczny aż się buzia sama do niego uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżyk uroczy i pasuje na pierwszą kartkę do pozytywnika ;) ja się jeszcze nie zabrałam za to...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jeżyk - ciekawie go wykorzystałaś :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...