Znajdziesz mnie tutaj

środa, 25 listopada 2015

Tajemniczy SAL dla moli książkowych - odsłona 3

W tym miesiącu w SAL-u zorganizowanym przez Iwę miałyśmy zobrazować naszą wielką epopeję narodową czyli "Pana Tadeusza" Adama Mickiewicza.
Początkowo zupełnie nie miałam pojęcia co by to mogło być.Zaczęłam przypominać sobie różne fragmenty i cytaty, które mimo wielu kat jakie minęły od zakończenia edukacji, wciąż jeszcze pamiętam i tak przypomniał mi się taki fragment
a do niego powstał taki hafcik
Zakładkę tę zgłaszam również do SAL-u u Heather


18 komentarzy:

  1. Fajna zabawa aż miło podglądać różne spojrzenia na daty temat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest! Skąd Ty kobieto taki pasujacy wzór wytrzasnęłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czeluści dysku :) - kiedyś w projekcie "Kołderka za jeden uśmiech" było zapotrzebowanie na kwadraty z żołnierzami i tak mi wzorki zostały, a teraz były jak znalazł.

      Usuń
  3. Wzór rewelacyjny! Zakładka jest the best! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wybrnęłaś z zadania. Super zakładka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie dopasowałaś wszystko do tematu zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że ściśle trzymałaś się treści :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi Elunia, you have done a wonderful work! Happy stitching!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapitalnie sobie dałaś radę! Bardzo mi się podoba zakładeczka :0

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...