Znajdziesz mnie tutaj

czwartek, 4 lutego 2016

"Nietypowe święta" - wymiana karteczkowa

Na blogu Czarnej Damy znów wymieniamy się karteczkami.
W tym roku tematem są "Nietypowe święta". W styczniu był to "Dzień ptasiego mleczka", a żeby nie było nam zbyt łatwo na kartce musiał znaleźć się żółty kwiatek. Długo myślałam jak "ugryźć" ten temat, w końcu wymyśliłam i tak powstała karteczka, która poleciała do Anny T. 
mam nadzieję, że dotarła. Natomiast ja dostałam karteczkę od Dżasti
do karteczki dołączona była paczuszka ptasiego mleczka - niestety nie załapała się do zdjęcia :))
tutaj   możecie zobaczyć co dziewczyny wymyśliły.

12 komentarzy:

  1. Eluniu świetnie ugryzłaś temat i już czekam co wymyślisz na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. smaczne te karteczki. I ta wysłana, i otrzymana. Pozdrawiam, Andula

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie kartki piękne, a Ty fajnie wybrnęłaś z zadania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie sobie poradziłaś z tym zadaniem i nietypowo ugryzłaś temat, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu smakowicie ugryziony temat; kartki śliczne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie to wymyśliłaś, piękne kartki

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna interpretacja. Śliczna karteczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie zinterpretowałaś zadanie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie to wymyśliłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe święto i piękne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...