Znajdziesz mnie tutaj

czwartek, 2 marca 2017

Haftujemy misie Fizzy Moon - odsłona 1

Kolejna zabawa, w której biorę udział to SAL "Rok z misiem Fizzy Moon" u Ani
 Tu są zasady - dołączyć do zabawy można w każdym momencie.
Na wyhaftowanie jednego misia mamy dwa miesiące, a wzorki nie są bardzo duże.
Początkowo nie miałam zamiaru przyłączać się do zabawy, bo mam już dość dużo zobowiązań, ale namówiła mnie moja koleżanka Andula - zdecydowałyśmy, że haftowane misie trafią do projektu "Kołderka za jeden uśmiech".
Jednak pierwszy powstał miś na zakładkę - ciągle cierpię na brak czasu
jeszcze nie jest wykończony, ale z haftem zdążyłam w terminie.
A tutaj możecie zobaczyć prace wszystkich uczestniczek zabawy.

19 komentarzy:

  1. Będzie bardzo fajna zakładka:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładka z misiem świetna, a cel szczytny. Życzę więcej czasu na haftowanie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super misio, tez miałam ochotę na zabawę, ale bez przesady spać kiedyś tez muszę ale szkoda mi trochę .

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluniu! Cudowny jest ten maluszek, A i cel również cudowny - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie piękna misiowa zakładeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana a powiedz, kto na brak czasu nie narzeka :) Miś uroczy :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...