Znajdziesz mnie tutaj

środa, 19 lipca 2017

SAL "Pingwiny na lodzie" - pingwin 6

Jestem wreszcie. Najpierw byłam na "wczasach' u wnuków, a potem zamknięto przedszkole i starszy wnuk przyjechał "na kolonie" do dziadków. Przez to narobiły mi się ogromne zaległości - robótki leżą i kwiczą, na Wasze blogi też zaglądałam jedynie z doskoku (podczas drzemki wnuka).

Obawiałam się, że SAL-u у Елены 
przejdzie do UFO-ków, bo organizatorka od kwietnia milczy, ale dzięki pomocy Gosi i Ireny - serdecznie dziękuję :) - udało mi się wyhaftować ostatniego pingwina i zakończyć zabawę.
Oto szósty elegancik - tu jeszcze bez backstitchy
i okreskowany
A tak wyglądają wszystkie pingwinki już jako zawieszki

i razem
kanwa plastikowa 14 ct biała
mulina Ariadna wg przelicznika
od tyłu podklejone białym filcem
I tym sposobem na mojej tegorocznej choince zawisną nowe ozdoby.
A teraz zabieram się za haftowanie słoiczków. 



23 komentarze:

  1. Fajniutkie te pingwinki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna bedzie Twoja choinka z tymi pingwinkami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne, ale motywy zimowy chyba chłodzą tegoroczne lato. Wreszcie ciepło się zrobiło i mam nadzieję, że tak będzie jeszcze długo.
    Pozdrawiam Elu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sympatyczne i urocze stadko pingwinków.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Eluniu! Przeurocze są te Twoje Pingwinki - Będziesz miała śliczną choinkę z takimi przystojniakami - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Ileż urokliwych pingwinków zagościło u Ciebie. Bardzo fajne hafciki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie fajne wesolutkie te pingwinki :)
    A Ty Eluniu możesz do woli nacieszyć się wnukami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne że udało Ci się wykończyć pingwinki. Super zestaw ozdób :-)
    Czas z wnukami bezcenny :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pingwinki :) Przyniosą trochę ochłody w te upalne dni :D

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne,w takim upale miło było zobaczyć zimowe cuda

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pingwinki!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesoła gromadka :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyszedł! U mnie też prawie gotowy tylko czeka na backstitche.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ słodziaki!!! Cudne hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza bałwankowa drużyna :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...