Znajdziesz mnie tutaj

niedziela, 10 grudnia 2017

SAL "Christmas Snow Globes 2017" - finisz

Moje kule śniegowe  - klik - haftowane w zabawie u Oli
wreszcie doczekały się oprawy i wyglądają tak:
Jeśli zabraknie mi kartek świątecznych to polecą z życzeniami, bo są podwójne
a może posłużą jako dekoracje świąteczne - jeszcze nie wiem.
I jeszcze kolaż dla Oli
Nie wyrabiam z robótkami - Jasiek znów ma zapalenie oskrzeli (boimy się, żeby nie skończyło się zapaleniem płuc i szpitalem na święta) - przede mną kolejny tydzień wycieczek i opieki nad "choróbką" a robota w domu leży i kwiczy.

21 komentarzy:

  1. cudne zawieszko-bombki.
    Co to za haczyki do zawieszania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przylaczam sie do pytania, bo super to wyglada! Pozdr.

      Usuń
    2. też zwróciłam na nie uwagę, czyzby to taki jakiś fajny wykrojnik? :)

      Usuń
  2. Świetnie to wygląda, bardzo ciekawa oprawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. W bardzo fajny sposób wykończyłaś hafty z kulami śnieżnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się zarówno hafciki, jak i sposób ich oprawienia.
    Zdrówka dla wnusia.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eluniu! No taki Babci Los,zdrówka dla wnusia, A Bombeczki zauroczyły mnie, Są przeurocze, Pięknie je oprawiłaś - Pozdrawiam Cię Cieputko

    OdpowiedzUsuń
  6. Eluniu pięknie oprawiłaś te hafty. Super pomysł na zrobienie dwa w jednym, że moga byc i zawieszką i kartką.
    Zdrówka dla wnusia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przede wszystkim zdrowia! A te kule są cudne! Zauroczyły mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu te hafty są przepiękne i cudownie je oprawiłaś. Fajny ten wykrojnik z "haczykiem" do bombki.
    Zdrowia dla wnusia , to najważniejsze .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Очень красиво и необычно!
    Спасибо за участие в совместном отшиве! =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eluniu, wspaniały komplet stworzyłaś - istna świąteczna magia.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne zawieszki :)
    U nas zapalenie oskrzeli skończyło się zapaleniem płuc

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne bombeczki! istne cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tak kapitalne są te bombeczki, a najbardziej podoba mi się gil już go z 7 raz wyhaftowałam i zawsze mnie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ cudowne! Nie potrafiłabym wybrać jednej, wszystkie zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny komplet
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Przśliczne bombeczki.Bardzo podoba mi się pomysł oprawy.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...