Znajdziesz mnie tutaj

poniedziałek, 15 stycznia 2018

Bombkujemy przez cały rok - styczeń

Dziś pora na pokazanie haftowanych bombek w zabawie u raeszki
W ubiegłym roku nie zapisałam się, a potem bardzo żałowałam więc jak tylko przeczytałam, że będzie druga edycja zabawy to od razu się zapisałam.
Do wyhaftowania mamy co miesiąc 3 małe bombeczki, a dla chętnych jest jeszcze wzorek dodatkowy. Ogromną zaletą tej edycji jest fakt, że od razu dostałyśmy wszystkie wzory na cały rok więc można sobie haftować w miarę wolnych "mocy przerobowych".
A oto moje bombki
i wersja kolorowa
kanwa Aida Zweigart 16 ct, kolor czerwony
muliny resztkowe bez numeru 
Bombki na razie nie są oprawione, bo jeszcze szukam koncepcji.
I wzorki dodatkowe
tu poszłam na łatwiznę, bo nie lubię haftować tła i dlatego wybrałam kanwę 14 ct w kolorze błękitnym. Te maleństwa doczekały się oprawy i wylądowały na zawieszkach
I wszystkie razem
Hafty powstały przy wykorzystaniu mulin "bezimiennych" więc zgłoszę je też do zabawy  u Moniki
a zawieszki powędrują do zabawy u Kasi

18 komentarzy:

  1. Super wyszły te małe hafciki pięknie je oprawiłaś Myślę , że zdecydowana większość dziewczyn biorących udział w tej zabawie wyszywa resztkami muliny i bombki będą trafiały na te własnie 3 zabawy . W sumie mnie sie takie rozwiązanie bardzo podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zawieszki Eluniu zrobiłaś super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się pomysł na jednokolorowe bombki. Zawieszki - rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne te ramki do zawieszek:)))bombeczki też śliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałą oprawę im wymyśliłaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne bombeczki. Pozostałe hafty też zasługują na uznanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Eluniu! Bombki są bardzo Piękne, A Te zawieszki są bardzo Śliczne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bombki a najbardziej podobają mi się te maleństwa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszły hafty.
    Wspaniała oprawa dodatkowych hafcików.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie wykończyłaś dodatkowe hafciki! POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze :-) Szczególnie ta z misiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ela miałaś super pomysł z białym misiem i bombka dwukolorowa w wersji białej też bardzo mi się podoba :).

    Narobiłaś trochę tych haftów :).

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie ci wyszły, widzę, że robimy w podobnych kolorach ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...