Znajdziesz mnie tutaj

czwartek, 15 lutego 2018

Bombkujemy przez cały rok - luty

Dziś już 15 dzień lutego - czy Wam też tak leci ten czas?? - więc pora na prezentację bombek w zabawie u Agnieszki
U mnie nadal tylko hafty - może w przyszłym miesiącu już będą oprawione (mam nadzieję)
i wzorek dodatkowy - mały reniferek wylądował na dwustronnej zawieszce
druga strona
Na koniec kolaż dla Agnieszki
Hafty wykonałam muliną "bezimienną" więc zgłoszę je do zabawy u Moniki
a ponieważ będą ozdobami choinkowymi to zgłoszę je również w zabawach
u Kasi  i u Bukfy

Poczekam jeszcze na żabkę  u Agnieszki, a tymczasem idę robić kartki na zabawy u dziewczyn.

13 komentarzy:

  1. fajnie zrobiłaś tą niewymiarową bombkę:)i piękne masz rameczki dla zawieszek:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne hafciki, Elu - reniferek jest słodki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Leci ten czas , leci. Fajny ten reniferek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluniu! Cudowne Hafciki, Piękne są te rameczki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafciki super a oprawa reniferków rewelacyjna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te Twoje zawieszki.Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. I bez oprawy łanie wyglądają, a zawieszki super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniferek skradł mi serce <3 Piękne prace . Pozdrawiam serdecznie :)

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zawieszkę zrobiłaś z reniferów :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajniutko wygladaja te reniferki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne w tej wersji kolorystycznej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...