Znajdziesz mnie tutaj

środa, 21 lutego 2018

Kartkowanie z Anią - luty

Luty zbliża się ku końcowi pora więc ogarnąć zabawy na ten miesiąc.
W zabawie u Ani ponownie
A oto wytyczne
i już moje kartki:
- Boże Narodzenie 
 linia: czerwony/różowy - ramka - perełki

- okolicznościowe
 linia: czerwony/różowy - tulipan - kokarda
 linia: listki - tulipan - ramka
 wzór autorstwa Moniki Blezień - tutaj można go kupić
kanwa Aida 16 ct, kolor biały,
 mulina Ariadna  czerwona cieniowana i zielona bez numeracji

- Wielkanoc
linia: królik/zając - tulipan - perełki
wzór królika można kupić  tutaj
kanwa Aida 16 ct, kolor biały
mulina Ariadna bez numeracji dobierana samodzielnie
baza zrobiona metodą serwetkową
linia: królik/zając - ażur - czerwony/różowy

I kolaż dla Ani

Kartki z haftem  zgłoszę też do zabawy u Moniki ponieważ wyszywałam je mulinami z "odzysku"

Zostały mi jeszcze kartki do Uli i  Ewy (z tą mam najwięcej problemów).

15 komentarzy:

  1. Karteczki są urocze!
    Bardzo podobają mi się te haftowane :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kartki! Oszałamiająca ilość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny zbiór karteczek.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Same piękności. Nawet nie wiem która piękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne karteczki Eluniu, ta pierwsza z zającem jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eluniu! Karteczki są Przepiękne, Śliczne Masz rameczki , A Króliczek jaki słodki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne karteczki. Haftowane zachwycają najbardziej. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki, podoba mi się efekt pociętych grafik, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu extra kartki powstały. Bardzo lubię ten wzorek z tulipankiem . Szybko się wyszywa . Genialny też ten króliczek Nie widziałam jeszcze nigdzie tego wzoru. Kartki z grafikami 3D bardzo pomysłowe.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...