Znajdziesz mnie tutaj

piątek, 23 lutego 2018

Koci SAL - odsłona 1

W zabawie u Gosi haftujemy takie śliczności
Miałam nie zapisywać się już na żadne zabawy, ale nie mogłam obojętnie przejść obok.
A oto mój pierwszy kotek
Chyba nie powstanie z niego zawieszka na choinkę, bo haft jest dość duży - niestety plastikowa kanwa dostępna jest tylko o gęstości 14 ct - jeszcze się zastanawiam.
Niemniej ponieważ jest to hafcik świąteczny to zgłoszę go do zabawy u Kasi
a że haftowałam go muliną z "odzysku" to również i do zabawy u Moniki


11 komentarzy:

  1. Nie dziwię się że nie mogłaś się oprzeć, takie słodkie kociaki💚💚💚 Takie można gdzieś kupić, bo chce spróbować swojej przygody z haftowaniem i takie małe wzory chyba byłyby dobre 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłodki koteczek, nie dziwie się, że trudno mu się oprzeć.
    Uściski i buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, widzę, że obie wyrobiłyśmy się na dziś.:) Dla mnie też to byłaby za duża zawieszka .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nie dziwię- też bym się zapisała:-D bużka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Eluniu! Ale prześliczny jest ten kotek - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny jest , miałam ochotę na ten sal ale mój grafik juz tego nie zmieścił :-(
    Powodzenia w haftowaniu

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne są te kociaki i ciekawi mnie jak go wykorzystasz:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...