Znajdziesz mnie tutaj

poniedziałek, 27 marca 2017

Kartkowanie z Anią - marzec

W zabawie u Ani w tym miesiącu inspiruje nas Danusia Witkowska
A teraz moje karteczki:
1. bożonarodzeniowa - ośnieżone drzewa + brokat
Pierwszy raz robiłam shaker boxa i nie do końca jestem zadowolona z efektu, ale mam nadzieję, że następne będą lepsze.
2. okolicznościowa - bukiet + wstążka
Bardzo dawno nie było u mnie haftu matematycznego, ale po prostu brak mi czasu.
3. wielkanocna - kogut + czerwony
Baza z serwetki na żelazko. Ta kartka sprawiła mi najwięcej problemów, bo zupełnie nie miałam pomysłu na koguta, no ale w końcu wymodziłam takie cuś - myślę, że może być.
3a. wielkanocna - jajo + paseczki
Zrobiłam dwie, bo kartek świątecznych trochę potrzebuję. Udało mi się kupić ten ładny wykrojnik pisanki więc sobie wycinam, a papiery w paseczki kupiłam w Aldi.
Mam nadzieję, że obie szefowe zaliczą mi to zadanie, a na koniec kolaż dla Ani

19 komentarzy:

  1. Cudowne, kwiatowa najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki!
    Moim faworytem jest shaker box :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne karteczki!
    Shaker box wyszedł Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki najbardziej podoba mi się kartka z haftowanym bukietem. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Eluniu! Wszystkie karteczki są Przeurocze, Ale najbardziej mi się podoba ten Bukiecik, Jest taki delikatny i śliczny - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu cieszę się , że mimo ograniczonego czasu udało Ci się zrobić marcowe kartki. Z wytycznymi poradziłaś sobie wyśmienicie co mnie cieszy ogromnie. Wszystkie Twoje kartki jak zawsze zrobione perfekcyjnie i z niezwykłą starannością. Moja faworytka jest tym razem matematyczny bukiecik , takie wiosenny i delikatny.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ mi się podobają! Shaker box całkiem udany, co ty chcesz. No, z jajkami z nowego wykrojnika zachwyciłam się nieprzytomnie. Szczególnie to czerwone jajeczko jest the best.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. urzekł mnie pomysł "szklanej kuli" :O

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, zwłaszcza pierwsze trzy, bo wykrojnik z ornamentem plus paski, to dla mnie trochę za dużo, ale generalnie kartki są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne karteczki! Każda jest zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się ażurowe jajeczka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Eluniu super karteczki, ta pierwsza z ośniezonym drzewem najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczki są prześliczne. Pierwsza (nie znam techniki robienia) mnie zachwyciła, a duga także swoja delikatnością.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje karteczki na zabawę marcową są prześliczne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zadanie wykonane, świetne karteczki!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...