Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 4 lipca 2015

Metryczka wymiankowa

Nasza blogowa koleżanka Ewa (Hubka38) wpadła na wspaniały pomysł, aby w jednym miejscu zgromadzić informacje o nas. Głównym celem są wymianki, ale czasem chcemy komuś sprawić niespodziankę - trudno wtedy pytać np. o ulubiony kolor albo po co posyłać kawę komuś kto jej nie pije.Dlatego też postanowiłam przyłączyć się do tej bazy informacji.

Tutaj  znajdziecie zasady.
A teraz moja metryczka:
1. Nick/imię
Elunia - Elżbieta
2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
Niezmiennie podziwiam frywolitkę i pergamano , bo to techniki zupełnie poza moim zasięgiem oraz decoupage i papierową wiklinę.
3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza?
Haftuję krzyżykami i haftem matematycznym, robię na drutach, robię kartki często wykorzystując w nich hafty.
4. Trzy ulubione kolory to…..
Przede wszystkim "jedynie słuszny" kolor to czerwony, inne lubię umiarkowanie.
5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….
Nie lubię różu i pomarańczu i ich nie noszę.
6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
Lubię przydasie, szczególnie do haftu: mulinki (poza muliną Ariadny, bo tej mam takie ilości, że do śmierci nie wyszyję),kanwę 14, 16, 18, 20 ct - białą i kolorową. Chętnie  przygarnę wycinanki (scrapki) do kartek, koronki (wąskie), wstążeczki, półperełki, kwiatki ręcznie robione.
7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Noszę bransoletki, korale i wisiorki.
8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
Nie mam ulubionego motywu
9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)
Lubie kawę tzw. z gruntem (sypaną), z herbat lubię Earl Grey'a .
Nie lubię zielonej herbaty i herbat owocowych.
10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..
wszystko poza marcepanem
11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
Lubię kryminały i literaturę sensacyjną. Chętnie przygarnę gazety z wzorami do haftu xxx i książki z wzorami haftu matematycznego.
12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
Z kosmetykami to różnie bywa, bo nie wszystkich mogę używać więc może nie koniecznie.
13. Chciałam jeszcze dodać....
Kocham koty i róże. Nie noszę kolczyków, bo nie mam przekłutych uszu.
Cieszy mnie każdy drobiazg wykonany dla mnie.
14. Urodziny mam 31 grudnia, a imieniny obchodzę 19 listopada.
15. Mam rękodzielnicze marzenie, jest to: tak jak napisałam w pkcie 2 - frywolitka, pergamano, decoupage, papierowa wiklina

8 komentarzy:

  1. Informacje bardzo ciekawe i na pewno przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :-D Buziaki! PS Tez uwielbiam earl grey'a!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! I jaka kopalnia informacji. Czerwony rządzi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie było przeczytac , male co nieco o obie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No to miło mi Ciebie Elu "poznać", fajna sprawa z taką metryczką :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna "zmetryczkowana" - informacje bardzo przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Eluniu oj mam trochę wspólnego przede wszystkim róże i koty.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Poczytałam i zapamiętałam :))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...