Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 30 kwietnia 2016

Metryczka - odsłona 1

Oprócz lasu, który pokazałam wczoraj powstaje inny haft - haftuję w trybie "trzydniówki".
Poproszono mnie o wyhaftowanie metryczki dla chłopca - rówieśnika mojego wnuka - wzór miałam wybrać sama, ale zamawiająca chciała, żeby metryczka była duża (nawet w formacie A3). I tu zaczęły się schody: wzory na metryczki zasadniczo nie są duże, przekopałam sieć i swoje zasoby i w końcu znalazłam
rozmiar 121 x 220 krzyżyków co na kanwie 14ct daje wielkość ok. 22 x 40 cm + jeszcze oprawa - będzie duża.
A tak wyglądają postępy w pracy po miesiącu
i zbliżenie na sam haft
Na zdjęciu nie widać, ale w skrzydle haftowałam złotą nitką - prułam 3 razy, bo nie byłam zadowolona z efektu, w końcu stwierdziłam, że tak musi zostać. Mam tylko nadzieję, że zamawiającej się spodoba.
Kilka lat temu haftowałam już metryczkę z tej serii - oto ona

Idę dalej haftować, bo za chwilę zaczną się kolejne etapy zabaw kartkowych.
U nas dziś trochę słońca, ale jeszcze chłodno - miłej majówki Wam życzę.

15 komentarzy:

  1. Wzajemnie :-)

    Metryczka śliczna będzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie cudowna metryczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eluniu! wzorek wyszukałaś piękny, widać już dziś chociaż do końca jeszcze masz trochę że metryczka będzie piękna, bo już ładnie wygląda - Pozdrawiam Cię gorąco i miłej majówki

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wzorek :-) Gdy już skończysz, będzie wspaniałą pamiątką :-) Udanego weekendu majowego :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały wzór wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. metryczka będzie na pewno śliczna, bo już wygląda cudnie
    u nas dziś już było bardzo przyjemnie, słoneczko świeciło i było ciepło, ale w nocy mieliśmy jeszcze przymrozek

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana tworzysz wspaniałą metryczkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi chyba najbardziej podobaja się te mniejsze, dzięki temu można więcej informacji wyszyć chociaż ta dużą też ma swój urok. liczysz ile godzin taki duży wzór powstaje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę te mniejsze wzory, ale "klient nasz pan" :)
      Nie liczę ile godzin haftuję.

      Usuń
  9. Piękna metryczka powstaje. Będzie na pewno genialne wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Eluniu podziwiam, bo to jest duży wzór i sporo haftowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wielkie dzieło się szykuje

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...