Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 25 marca 2017

SAL xxx w ciemno - marzec

Strasznie dawno mnie tu nie było, ale to wcale nie znaczy że nic nie robiłam. Powolutku powstawały prace na kolejne zabawy - dziś pokażę Wam hafcik, który wyhaftowałam wg wzoru Eli w jej zabawie
a jako, że Wielkanoc zbliża się ogromnymi krokami wzorek jest świąteczny
 kanwa Aida 16 ct kolor biały, mulina Ariadna dobierana "na oko"
i oczywiście hafcik wskoczył na karteczkę - musiałam wypróbować nowy wykrojnik
Tyle na dziś, idę kończyć karteczki do innych zabaw.

14 komentarzy:

  1. Śliczna! Fajnie króliś wygląda na tle paseczków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przeslodki ten zajaczek :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka :) świetny wykrojnik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluniu! Bardzo ładny Hafcik, i cudowna karteczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Ci Ele że pierwszy raz widzę taki wykrojnik , ciekawy ma kształt. A hafcik oczywiście jest super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nietypowy kształt tego wykrojnika mnie skusił, a w dodatku myślałam, że będzie można wyhaftować te xxx na obwodzie, ale tu się zawiodłam, bo dziurki owszem są jednak tylko w środku krzyżyka.

      Usuń
  6. Wzorek rewelacja:) Bardzo fajnie wygląda na karteczce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyszedł ten zając😊 Cała kartka bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajączek wyglądający ze skorupki jest przeuroczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajc musi miec ospę...no cały w gencjanie! ;-D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...