Znajdziesz mnie tutaj

środa, 7 stycznia 2015

SAL "Bajkowe zwierzaki"

Wzięłam udział w IV już edycji SAL-u organizowanego przez Chagę  a przeznaczonego dla projektu "Kołderka za jeden uśmiech".
W dotychczasowych edycjach nie brałam udziału, bo haftuję kwadraty dla tego projektu na bieżąco. W tej edycji zdecydowałam się wziąć udział ponieważ w marcu minie 10 lat odkąd przyłączyłam się do projektu "Kołderka za jeden uśmiech" - dotychczas wyhaftowałam już ponad 200 kwadratów na kołderki - tutaj można je wszystkie zobaczyć.
W związku z tą "okrągłą" rocznicą postanowiłam wyhaftować 10 kwadratów - po jednym na każdy rok haftowania. Oto one wszystkie razem
a teraz kolejno Angry Birds

świnka Peppa
myszka Minnie
My Little Pony





"Pingwiny z Madagaskaru"

wzór autorski właścicielki  tej galerii - Татьяна большое спасибо за схемку.
Pozostałe wzory znalazłam na Pintereście.

25 komentarzy:

  1. Gratuluję! Piękny "kwadracikowy" dorobek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Elu !!!
    Kolejne piękne kwadraty wyhaftowałaś !!!
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna inicjatywa :) Najbardziej podoba mi się ten pierwszy żółty oraz pingwiny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu piekne haciki i piekny szczytny cel. 200 robi wrażenie , sporo dzieciaczków ma kołderki z Twoim haftem. Gratuluje i podziwiam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kwadraciki, pingwiny wymiatają! :D Gratuluję 200 kwadracików! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super hafciki, gratuluję i podziwiam wytrwałości

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, ale już tych kwadracików powstało, piękne są. Kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne hafty, dzieciaczki z pewnością się ucieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wspaniałej rocznicy...a nowe kwadraciki będą wspaniałe-sama też robię Świnkę Peppę, też na kołderkę tylko w nieco większych rozmiarach :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieustannie podziwiam Twoje hafciki, cokolwiek by przedstawiały. Gratuluję jubileuszu :-) Pozdrawiam serdecznie <3.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, gratuluję, zapewne wywołałaś już niejeden uśmiech na twarzach dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne hafciki i aż 10 to wspaniała ilość!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Świetny gest z tymi 10 kawałkami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pingwiny u Angry Bird mnie rozwaliły na amen :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Imponujący dorobek i wspaniałe podejście do podjętej raz decyzji! Kwadraciki super się prezentują, będzie 10 uśmiechów więcej! Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super!!!! Wszystkie wspaniałe! Pingwiny są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  17. No pingwiny są extra !!! Zresztą z sercem haftowane
    --- wszystkie są urocze - pozDrawiaM ;)))

    OdpowiedzUsuń
  18. ale cuda i ile pracy w to włożyłaś :) Minnie bomba:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...