Znajdziesz mnie tutaj

poniedziałek, 16 października 2017

Znowu kartki

W przerwie między krzyżykami pokażę Wam kolejne kartki jakie zmajstrowałam.
Niedawno nasza blogowa koleżanka Lidzia obchodziła swoje święto więc zrobiłam dla niej taką oto karteczkę
wzór haftu z tej strony
i stojąca
a z tyłu kieszonka na życzenia
 kursik na tę kartkę znalazłam na tej stronie
Do karteczki dołączyłam coś dla ciała - musiałam wypróbować nową formę czekoladownika
i w środku
 kursik na tę formę znalazłam tutaj
Jubilatce prezent się spodobał, a to najważniejsze.

Spróbowałam również zrobić drugą wersję kartki na wyzwanie#1 u Ewy
a to moja interpretacja
 Nie całkiem jestem z niej zadowolona, pewne szczegóły trzeba jeszcze dopracować, ale to już chyba przy innej okazji...
A teraz wracam do xxx.

23 komentarze:

  1. Eluniu cudna jest ta karteczka dla mnie i czekoaldownik też, tym bardziej że z moja ulubioną czekoladką :) jeszcze raz Ci bardzo za wszystko dziękuję.
    Druga wersja kartki dla Ewuni jest świetna, chyba też taką kiedyś zrobię, bo wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eluniu! Przecudną karteczkę i Czekoladownik ,Podarowałaś Lidzi, Druga karteczka również jest Piękna - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu cudne obie kartki a ten czekoladownik to już mistrzostwo świata.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Składana kartka imieninowa piękna. Ciekawa forma. Na pewno solenizantka/jubilatka bardzo ucieszyła się z takiego upominku. Czekoladownik ciekawy. Ładnie ozdobiony. Kartka świąteczna świetna. Nie widać nigdzie niedociągnięć. Przymierzam się i ja do tej formy kartki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie zachwyciły oba składaczki i czekoladownik :-D Żadnych niedociągnięć nie widzę i nie wiem ,co autor miał na myśli ;-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Eluniu, ta piękna, oryginalna kartka dla Lidzi zwróciła moją uwagę na jej blogu. Składaczek z zimową scenką jest przeuroczy,
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te karteczki składaczki :) Czekoladownik też :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki i czekoladownik. A ta ostatnia kartka jest najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne prezenty przygotowalas dla Lidki ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna rzeczy zrobiłaś. Czekoladownik wymiata. Super!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne kartki, a i tak mało powiedziane! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki. Tak się jeszcze z papierami nie gimnastykowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe prace!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowy czekoladownik super :) będzie trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Boskie! Wow, jestem pod ogromnym wrażeniem, nie mam pojęcia jak Wy to robicie, ale super, że to robicie, ach taką kartkę dostać, cały czas bym sie patrzyła w jej stronę.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...