Znajdziesz mnie tutaj

piątek, 28 czerwca 2013

Podaj dalej - kolejne

Jakiś czas temu zapisałam się na zabawę "podaj dalej" u Justyny - tynki z bloga  Przez krótką chwilę i właśnie wczoraj dostałam od niej przesyłkę.
Zobaczcie jakie śliczności były w paczuszce:





Justyna bardzo gorąco dziękuję  za te wspaniałości.

Ponieważ do zabawy zgłosiłam się tylko ja decyzję o kontynuowaniu (lub nie) zabawy Justyna pozostawiła mnie. Zdecydowałam, że połączę dwie zabawy razem - tą z poprzedniego posta z obecną - przedłużając listę chętnych.

ZAPRASZAM DO ZABAWY.

1. Joanna J.
2. realizacjamarzeń
3. mrumru
4...........................

Przesyłki do zanci, marceli831 i kasi poleciały - możecie dziewczyny zacząć wyglądać listonosza :)

3 komentarze:

  1. Prezenty są piękne!:) Ja się chętnie zgłoszę, jeśli można:D

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja bym chciała dostac prezencik od Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezencik dla Ciebie (z poprzedniej zabawy) już w drodze więc możesz wypatrywać listonosza :)

      Usuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...