Znajdziesz mnie tutaj

niedziela, 1 stycznia 2017

Wyszywamy zaległości - edycja 2017

Zgodnie z zapowiedzią Teresa organizuje kontynuację ubiegłorocznej zabawy pt. "Wyszywamy zaległości" - tu zasady klik
A ja bardzo chętnie przyłączę się do zabawy, bo jak pisałam w poprzednim poście trochę zaległości mam.
Oto moje zaległości:
1. Renato Parolin - "La foresta di Fanes"
2. Tortonessi Elisa - jajka
3. ubiegłoroczny SAL z dziewczynkami 
tak ma wyglądać                                     
a tak jest
4. ubiegłoroczny Sal "Snowbells (Mill Hill)" 
tak ma być
zrobiłam tylko jednego 
bo przestały mi się podobać, są za duże na kartkę i częściowo haftowane są koralikami - coś wymyślę, żeby jednak je skończyć.

To tyle planów na najbliższy czas.
Wśród obserwatorów witam serdecznie Hafty Magos - rozgość się proszę :)

14 komentarzy:

  1. Elu trzymam kciuki za powodzenie , wszystkie hafty świetne choć przyznaję sal z dziewczynkami skradł moje serce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ambitne plany, Eluniu. Trzymam kciuki. U mnie też pewnie znalazło by się co nieco do skończenia, ale wolę nie obiecywać.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Eluniu! Na Pewno na koniec roku Pokażesz nam wszystko Skończone - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. To powodzenia! Dziewczynki wrózki, tak, warto je skończyć.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka piękna szata bloga,powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za dokończenie wszystkich zaległości :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uda ci się :) powodzenia, ja mam więcej do nadrobienia ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mi się nie udało ukończy tego salu z wróżkami, ale mam plan by go skończyć już we własnym zakresie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia - trzymam kciuki ;)
    No i życzę aby cały rok igiełka
    dobrze Ci śmigała - buziaki :*
    Szczęśliwego Nowego 2017 roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki za skończenie jak największej liczy haftów :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu ja też przyłączam się do grupy osób, która kibicuje Ci w tym, by udało Ci się wyszyć jak najwięcej tych pięknych hafcików :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki za dokończenie wszystkich zaległości!

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę Ci się tego nazbierało :) Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...