Znajdziesz mnie tutaj

poniedziałek, 12 sierpnia 2019

SAL Wielkanocny - zajączek 6

W zabawie u Teresy
wyhaftowałam kolejnego - już szóstego zajączka, a to oznacza, że wkrótce zabawa dobiegnie końca - szkoda.
Jak pisałam poprzednio zostały mi do wyhaftowania trzy największe zajączki, a tu już pierwszy z nich
Zastanawiam się jak go oprawić, bo wydaje mi się, że na ozdobę na piku jest troszkę za duży, może wyląduje na kartce świątecznej.

Witam serdecznie nowych obserwatorów Edi i Marco Voyager - miło mi będzie jeśli zostaniecie dłużej.

13 komentarzy:

  1. Zajączek cudny :-)
    Po udziale w zabawach widać jak czas biegnie...
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie prezentuje się Twój zajączek.
    Ja też aktualnie wyhaftowałam tego zajączka:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zając Elu.Już wolę motywy wielkanocne od zimowych :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na kartce będzie wyglądał wspaniale :) Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te zajączki, takie radosne i kolorowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny zajączek, Elu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeuroczy ten zajączek! ♥ Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeuroczy kawaler dołączył do gromadki :)
    Jakkolwiek oprawisz, będzie pięknie, bo haft jest piękny.
    A gdybyś szukała jednak baz do kartek, to zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajączek, jak malowany :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...