Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 21 września 2019

SAL na jesienne wieczory - 1

Jak pisałam w poprzednich postach niektóre zabawy blogowe dobiegają końca więc kiedy Kasia z bloga "Krzyżykowe szaleństwo" ogłosiła zapisy na nowy SAL

 nie wahałam się ani chwili i zgłosiłam swój udział. Wzór bardzo mi się spodobał a i termin na jego wyszycie jest odległy - koniec sierpnia 2020 roku - więc myślę, że dam radę. Oto co będziemy haftować
Kto miałby jeszcze ochotę dołączyć do nas - tu są zasady
Trochę czasu zajęło mi zdecydowanie na jakiej kanwie będę haftować - w oryginale jest 14 ct i kolor "Platinum" - w końcu zdecydowałam: kanwa 16 ct kolor jasny szary i mulina DMC wg klucza.
Oto moje przygotowania:
Dobrze, że mam dodatkowe listwy do krosna więc mogę haftować równolegle z "Tęczową różą" i nie muszę całkowicie odpinać kanw.
A tu już postawione pierwsze krzyżyki

10 komentarzy:

  1. Świetne początki :-)
    Mnie też wybór materiału zabrał szmat czasu :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wzór, Elu.
    Trzymam kciuki za postępy w haftowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również trzymam kciuki, będzie pięknie! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki i kibicuję:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten sal, ale ostatnio mam trochę za mało czasu. Więc podziwiam i będę Ci kibicować w kolejnych odsłonach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo trafny wybór też zastanwiam się nad tym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też problem z wyborem .... w sumie to już zaczęłam krzyżyki ale dalej tak na 100% nie jestem przekonana... a zaglądanie do innych wcale nie pomaga.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...