Znajdziesz mnie tutaj

czwartek, 11 lutego 2021

C & K - nauka dziergania i supłania - lekcja 2

 W zabawie u Reni 

druga lekcja - poznajemy lub doskonalimy ściegi ryżowe.
Część na druty przygotowała splocik.
Wykorzystałam ryż poczwórny 
Miałam resztkę włóczki więc zrobiłam podkładkę pod kubek - robiłam do końca nitki 
I zadanie domowe - opaska wykonana ściegiem ryż podwójny pionowy - kiedyś spotkałam się z nazwą ryż perłowy 
Opaskę zrobiłam, bo chciałam wypróbować sposób jej zszywania 
I to już wszystko.
Dziękuję Reni i splocikowi za przekazaną wiedzę i inspiracje.

12 komentarzy:

  1. Pięknie, też zrobiłam opaske , ciekawiło mnie to zszywanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo Elu świetnie sobie poradziłaś. Ryż w Twoim wykonaniu wyszedł rewelacyjnie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra opaska :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie sobie poradziłaś ze wzorem, a opaska wyszła rewelacyjnie:)
    dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyszedł Ci ten ryżowy wzór i na obu rzeczach wygląda świetnie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie to wygląda, a opaska super - i praktyczna i ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu, super sprawa i super wykonanie:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. tak kolorowa podkładka na pewno się przyda! Opaska ladna, też się zastanawiam jak się j zszywa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe ryżowe prace :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...