Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 29 maja 2021

"C & K" - lekcja 5 i testowanie dla Reni - bandanka "Tulipia"

 W tym miesiącu w zabawie u Reni 

doskonalimy dodawanie i odejmowanie oczek czyli robimy ażury. 
Akurat mam na drutach dwa większe projekty i obydwa spełniają kryteria zadania więc Wam je pokażę:
chusta 
jeszcze trochę potrwa zanim ją skończę - tym bardziej, że w domu mam dalszy ciąg remontu.
I druga robótka 
ten wzorek wpisuje się również w wytyczne zadania 4 - fala.
Dodatkowo zgłosiłam się do testowania wzoru "Tulipia" zaprojektowanego przez Renię. Chusty nie zdążyłabym zrobić, ale bandankę zrobiłam. Tak wygląda w czasie blokowania 
Miałam trochę problemów z jej blokowaniem i nie jestem zadowolona z efektu końcowego - muszę to poprawić (po remontach).
A tak wygląda na ludziu 
Wzór bardzo dobrze opisany i rozrysowany - robię ze schematów, bo tak się nauczyłam. Choć czasem korzystam też z opisu słownego. Nie jest trudny i świetnie się go przerabiało. Myślę, że zmierzę się z nim jeszcze raz tylko z inną włóczką.
Reni serdecznie dziękuję za możliwość sprawdzenia się w roli testerki.

7 komentarzy:

  1. Pięknie <3
    Pozdrawiam ciepło Elu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne się prezentuje, Eluniu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne chusty, druga ma cudne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne projekty.Bardzo ciekawie blokujesz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja Ci dziękuje, że się zgłosiłaś:)
    Obie zaczęte prace zapowiadają się bardzo ciekawie.
    Dziękuje raz jeszcze i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje Elu, ja wciąż w trakcie dziergania chusty ....

    OdpowiedzUsuń
  7. Pracowita jak mrówka, wszystkie zaczęte projekty są wymagające czasu i pracy, a Ty dodatkowo masz remont w domu...
    Bandamka wyszła Ci super :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...