Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 22 marca 2022

Dziergam z Renią - marzec

 W swojej zabawie 

Renia zaproponowała nam zrobienie mitenek.
Ja mitenek nie noszę, bo jestem zmarzluchem więc noszę tylko rękawiczki - pięciopalcowe, a jak jest większy mróz to takie z jednym palcem. Dlatego zrezygnowałam z dziergania mitenek, ale pokażę Wam te które kilka lat temu zrobiłam dla naszej koleżanki Lidzi - Czarnej Damy 
Skoro nie robiłam mitenek to skoncentrowałam się na dzierganiu koca czyli całorocznego projektu prowadzonego przez Renię równolegle z miesięcznymi zadaniami. Zrezygnowałam z robienia pojedynczych elementów, bo nie lubię zszywania i dziergam na drutach w całości.
Tak wygląda mój koc 
z resztek rozmaitych włóczek pozostałych po różnych projektach.
A tu porównanie z poprzednim miesiącem 
Reniu zaliczysz ten miesiąc?

13 komentarzy:

  1. Lidziowe mitenki eleganckie ,koc już cudowny, te resztkowe przepiekne i sporo go przybyło.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu to tak jak ja .. nie cierpię zszywania, też robię mój kocyk w całości, ale ja wybrałam szydełko. Mało tego tez nie nosze mitenek bo mi ciągle w palce zimno :-) Ta które zrobiłaś dla Lidzi maja świetny kolor i są długie, więc powinny być cieplutkie. Podoba mi się tez Twój kocyk chyba bardziej od mojego, fajne masz te resztki włóczek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny ten kocyk, Elu. Mitenki bardzo lubię do prowadzenia auta.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocyk wspaniale rośnie :)
    Mitenki są przeurocze <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocyk coraz piękniejszy :) i większy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, kocyka bardzo dużo przybyło:) ślicznie sie zapowiada , ale najfajniejsze jest to, ze wyrabiasz resztki:)
    Mitenki też zrobiłaś świetne:)
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłaś już kawał kocyka, a dzięki temu sporo resztek włóczki ubyło.
    Mitenki super.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, jaki kolorowy będzie ten koc! W sam raz na szaro-bure zimowe wieczory!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne mitenki. Jestem ciekawa jak będzie wyglądał koc w całości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne mitenki. Jestem ciekawa, jak Twój koc będzie wyglądał w całości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te Twoje mitenki. Kocyk zapowiada się świetnie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te mitenki. Zazdroszczę Lidzi ;) Kocyk fajnie wygląda. Aż jestem ciekawa jakie jeszcze będą kolory pasów :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...