Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 17 sierpnia 2024

"Rękodzieło i przysłowia albo...2" - sierpień

 Splocik w swojej zabawie 

na ten miesiąc inspiruje nas przysłowiem:
"Lepiej dzień pomyśleć niż cały tydzień bezcelowo pracować"
oraz cytatem Davida Cuschieri:
"Kochaj to,  co robisz i rób to, co kochasz. Pasja jest kluczem otwierającym drzwi do radości i dostatku" 
Wybrałam cytat, bo kocham haft krzyżykowy i ogromną przyjemność sprawia mi stawianie kolejnych krzyżyków. Od prawie dwudziestu lat biorę udział w projekcie "Kołderka za jeden uśmiech" i haftuję kwadraty dla chorych dzieci (wyhaftowałam ich już ponad 300), które potem inne cioteczki oprawiają w cudownie kolorowe kołderki. Właśnie powstał kwadracik dla Haneczki 
autorką wzoru jest Maria Brovko
który zgłaszam do zabawy.
Oprócz kwadratów powstają również inne hafty: obrazy, maluszki na kartki czy zawieszki lub magnesy. Z igłą i kanwą w ręce odpoczywam i daje mi to wiele radości - dostatku niekoniecznie :)
Na koniec prace, które powstały w tej zabawie 

7 komentarzy:

  1. Wspaniały cel hafciarski ,szacun wielki.Hafcik uroczy i pięknie wpisuje się do zabawy.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te sówki też kiedyś wyszywałam , powstały z nich dwa woreczki dla dzieci mojego bratanka. Fajne są i fajnie że haft krzyżykowy jest Twoją Pasją i że go kochasz, ja niestety tak nie mogę powiedzieć , bo kocham nie tylko haft krzyżykowy, a projekty dla dzieci jakie u Ciebie powstają są wszystkie super !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny cudowny haft, który wywoła uśmiech na twarzy dzieciaczka:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziutka sówka, podziwiam :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza sówka i pięknie ozdobi kołderkę. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...