Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 24 listopada 2015

No to zaczęłam...

...sezon świąteczny.
Na wielu blogach dziewczyny już praktycznie kończą produkcję kartek świątecznych, a ja dopiero zaczynam - mam nadzieję, że zdążę :))
Zupełnie nie mam weny - chyba gdzieś sobie poszła, jeśli ktoś ją spotka to proszę poślijcie ją do mnie :)
Nie pomogła nawet mobilizacja w postaci scrapków przysłanych mi wraz z prezentem urodzinowym przez Dorotę - żeby była jasność: prezent nierozpakowany czeka na swój czas, z paczki wyjęłam tylko scrapki :)
Scrapki śliczne a mobilizacji starczyło na jedną kartkę
druga postała przy okazji
Wzorek był wyhaftowany kilka lat temu (chyba z jakiejś gazetki) i nie pamiętam jaką wtedy miałam koncepcję jego zagospodarowania, bo kanwę wycięłam na kształt gwiazdy, ale niewiele materiału zostawiłam koło krzyżyków więc jedynie tak dało się to oprawić - myślę, że w sumie nie najgorzej wyszło.
I to by było na tyle w temacie kartek świątecznych.

19 komentarzy:

  1. Mimo wszystko powstały całkiem fajne karteczki :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszło z tą gwiazdą, może taki właśnie miałaś wtedy zamysł? Ja na razie wyszywam hafciki, kartek tez jeszcze nie robiłam, zatem jestem z tobą.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczki, a ta z gwiazdką jest rewelacyjna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę weny,a karteczki piękne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie bardzo mi się podobają:) fajnie wykorzystałas ta gwiazdkę;-) ja również jestem bardzo zadowolona ze scrapkow od Doroty;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ulubiony zestaw kolorystyczny :)
    Do świąt całkiem dużo czasu, więc na pewno zdążysz :)
    Piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki! I ta gwaizdka - jak najbardziej tam pasuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdążysz:) ja też jestem w lesie;)
    Kartka z gwiazdką jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne karteczki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wena przyjdzie- spokojnie :) mnie urzekła ta kartka z gwiazdką! Jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne karteczki, ja też dopiero dziś zaczynam produkcję

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, pierwsze koty za płoty, kartki fajniutkie a kolejne będą już tylko lepsze, zobaczysz :) Jak wena Cię najdzie to machniesz nam tu jakiś hurcik śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne karteczki! U mnie na razie powstały 4 - już w styczniu :P Teraz kompletnie nie miałam na to czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartki bardzo ładne.

    Doskonale Cię rozumiem, bo i ja nie mam weny do świątecznego kartkowania. Zostało mi kilkanaście kartek z megaprodukcji sprzed dwóch lat, rok temu też kilka wyszyłam, żeby mieć co pokazać na blogu i teraz nie czuję potrzeby robienia kolejnych.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne są obie karteczki, w tej z gwiazdką urzekły mnie koraliki :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...