Znajdziesz mnie tutaj

piątek, 5 kwietnia 2024

Wielkanocna wymianka karteczkowa

 Katarzyna  po rocznej przerwie znów zorganizowała wymiankę 
w której z przyjemnością wzięłam udział. 
Moja karteczka powędrowała do Karoliny 
Wiem, że kartka dotarła do adresatki, bo wysłałam ją przesyłką rejestrowaną i mogłam sprawdzić doręczenie w systemie PP.
A do mnie przyleciała śliczna karteczka od Bogusi 
Oprócz kartki w dużej kopercie znalazłam całe mnóstwo wszelkiego dobra - zobaczcie sami 
Bogusi jeszcze raz z całego serca dziękuję.
Katarzynie serdecznie dziękuję za zorganizowanie zabawy.

Oprócz kartek wymiankowych dostałam też życzenia od organizatorki zabawy - dziękuję
i od splocika - dziękuję
Ja tym razem ograniczyłam się tylko do kartek dla rodziny.

9 komentarzy:

  1. Śliczne kartki wymiankowe i te dodatki super. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wymianka ! To haftowane jajo przepiękne 😚🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te kartki a Twój haftowany królik wymiata, zresztą wyszywane kartki mi się wszystkie podobają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki śliczne, a to geometryczne jajo haftowane mnie powala na kolana

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super karteczki, ta od Bogusi cudne ma te jajeczka na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wymianka i piękne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie brałam udziału w wymiance...

    Dostałaś super niespodziankę.

    Też mam wyhaftowanego zajączka z Twojej kartki :).

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...