Znajdziesz mnie tutaj

środa, 14 lutego 2024

Coś prostego - luty

 W tym miesiącu w zabawie u Reni - tu zasady robimy prace związane z miłością, obdarowywaniem (siebie lub innych) 

Czasem tak się zdarza, że chcemy komuś podziękować nie tylko słowami. Uważam, że świetnym sposobem na niezobowiązujące podziękowanie jest podarowanie czegoś słodkiego, a jeśli ładnie to opakujemy to myślę, że cieszy jeszcze bardziej. 
U mnie powstały dwa opakowania na czekoladki Merci: - kolaż dla Reni, żeby nie szukała 
dla kobiety 
dla mężczyzny 
Niestety nie zrobiłam zdjęć wnętrz i już nie zrobię, bo obydwa zostały już wręczone i bardzo się spodobały (co cieszy ogromnie).

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajnia i pięknie zrobiona forma podziękowania.pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne opakowania i nie mogło być inaczej musiały się podobać 🙂 dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację podziękować można na różne sposoby.
    Śliczne opakowania wykonałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt super pomysł na niezobowiązujące podziękowanie. Podoba mi się Twoja interpretacja miłości i obdarowywania. Przyznam się że jeszcze nigdy nie zrobiłam takiego opakowania. Świetne są Twoje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostać coś słodkiego w podzięce to miłe uczucie, ale dostać w takim pięknym opakowaniu to dopiero radość! Super się prezentuje Twoje opakowania zarówno wersja kobieca jak i męska! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze kartki, delikatne i ze smakiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie oczywiście, z rozpędu napisałam kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i eleganckie, bez przepychu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne zrobiłaś opakowania. Bardzo mi się podobają te hafty matematyczne :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Można wręczyć po prostu czekoladki, ale można je też piknie oprawić i spersonalizować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł i piękne wykonanie☺️☺️ Nie dziwię się, że obdarowani zadowoleni ☺️☺️

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...