Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 16 kwietnia 2024

Przerywnik

"Zimowa wioska" czeka na dokończenie, a ja haftuję coś nowego.
Tak wyglądały etapy haftowania:
a tu już gotowy hafcik
kanwa biała 14ct
mulina CXC (chiński odpowiednik DMC)
rozmiar: 118 X 108 krzyżyków
Ostatnio dużo haftowałam na kanwie drukowanej i odwykłam od liczenia krzyżyków więc w pewnym miejscu się pomyliłam. Dopiero haftując śnieżynki znalazłam błąd, bo jedna śnieżynka "weszła" mi na nos bałwanka - trzeba było troszkę pruć. Z powodu tej pomyłki hafcik zgłaszam do zabawy u splocika 
która w tym miesiącu przygotowała dla nas dwa przysłowia:
1. Ręka mistrza więcej znaczy niż narzędzie u partaczy.
2. Człowiek, który się nie myli, jest jak drzewo, które się nie pali.
Wybrałam drugie przysłowie, a z niego słowo "myli".
Na koniec wszystkie prace, które powstały dotychczas w tej zabawie 

10 komentarzy:

  1. Śliczny haft, ciekawa jestem jak go zagospodarujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny i ciekawy haft, Eluniu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny ten hafcik, jak widzę haftujesz na tamborku . Ja niestety miętolę w rękach i rzadko korzystam z drukowanej kanwy. Mało kto się nie myli, a mało kto przyznaje się do takiego błędu, więc chylę czoła przed Tobą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko na tamborku, a większe hafty na krośnie. W rękach to jedynie plastikowa kanwa. W przeszłości miałam złe doświadczenia w kanwą drukowaną, Na YT trafiłam na filmik, w którym dziewczyna opowiadała o swoich doświadczeniach z chińską kanwą drukowaną i rekomendowała producenta. Kupiłam jeden wzór na próbę i nie zawiodłam się, a potem kupiłam kolejne....

      Usuń
  4. Kolejne cudo! widać,że kochasz haftować i musiałaś za tym bardzo tęsknic , bo nadrabiasz teraz ciesząc nas pięknymi pracami:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda: kocham haftować i bardzo tęskniłam za krzyżykami. Chyba rozumiem co czują dzieci, które dostały szlaban np. na internet :)

      Usuń
  5. Śliczny hafcik :)
    Ciekawi mnie, jak go zagospodarujesz.
    Nie lubię pruć, chyba większość tak ma, ale czasami trzeba, gdy błąd jest wyraźny albo zaburza nam wzór.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię prucia, ale już tak mam, że jak znajdę błąd to pruję i poprawiam.

      Usuń
  6. Bardzo ładny haft, ciekawi mnie skąd wzór? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...