Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 7 listopada 2015

Wymiana urodzinowa i jesienna awantura - etap 6

W środę swoje urodziny obchodziła Daria więc w ramach wymiany urodzinowej, którą zorganizowała Ewa - hubka38 przygotowałam dla niej prezencik
a teraz po kolei - kartka z życzeniami
wzór z tej strony
zakładka do książki
Daria napisała, że Muminki to bajka jej dzieciństwa i bardzo lubi Małą Mi więc postanowiłam podarować jej zakładkę z tą bohaterką
i czekoladownik
ze słodką zawartością
były też jeszcze jakieś herbatki i kawka, ale nie zrobiłam zdjęcia.
U siebie na blogu Daria pisała, że podoba jej się prezent - bardzo mnie to cieszy.

Kolejny etap 6 jesiennej awantury u Iriny
teraz już nie ma wątpliwości, że to jeżyk.

17 komentarzy:

  1. Ileż ładnych nowości Elu <3
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetną paczuszkę podarowałaś. Ja ostatnio również próbowałam sił w hafcie matematycznym. Na efekty zapraszam do mnie niebawem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygotowałaś rewelacyjny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezent super; fajna ta zakładka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenciki, a jeżyk jest słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne prezenty. Jeżyk wyszedł uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny prezent przygotowałaś i cudny jeżyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżyk prezentuje się coraz lepiej :) prezenty przecuwodne

    OdpowiedzUsuń
  9. To jednak jeżyk jest :) super hafcik będzie :) a prezenty super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny prezent przygotowałaś i jak zwykle włożyłaś w to wiele serca. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przygotowałaś fajną niespodziankę :).

    Hihi, a jednak, to jeżyk :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne prezenty przygotowałaś:) śliczny jeżyk

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna wymianka!!!! Cuda!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne karteczki - Mała Mi rządzi :P

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...