Znajdziesz mnie tutaj

środa, 8 marca 2017

Wymianka na Dzień Kobiet

Kasia z bloga Krzyżykowe szaleństwo zorganizowała wymiankę zakładkową z okazji Dnia Kobiet
W przesyłce miały się znaleźć:
- zakładka z motywem kobiecym
- coś słodkiego
- coś zapachowego
- przydasie
- kartka z życzeniami.
Moja przesyłka poleciała do Sylwii  - i muszę Wam powiedzieć, że byłam w szoku gdy w następnym dniu po wysłaniu  dostałam maila, że przesyłka już jest na miejscu.
A to co przygotowałam:
zakładka
coś słodkiego
coś pachnącego
troszkę przydasi
i kartka - parawan z życzeniami
 zdjęcie pożyczyłam z bloga Sylwii, bo sama zapomniałam takie zrobić
 rozłożona
i druga strona
Wiem, że Sylwia zadowolona z prezentów co bardzo mnie cieszy.
A ja dostałam przesyłkę od Anji :
zamiast kartki Anja zrobiła dla mnie notes, wewnątrz okładki wklejając życzenia
Anju jeszcze raz serdecznie dziękuję za prezenty, a Kasi dziękuję za organizację zabawy.

20 komentarzy:

  1. fantastyczne prezenty zrobiłyście sobie dziewczyny z okazji tego święta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, ze Ci się podoba. Niech służą. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prezenty przygotowałaś i otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super upominki
    Dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się taka wymianka

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałą wymiankę sobie zrobiłyście:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prezenty. Widać więc, że wymianka udana. I o to chodzi.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eluniu! Śliczna wymianka - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna wymianka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe upominki, a najbardziej zachwyciłam się sztalugową kartką.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna wymianka, zakładki rewelacyjne .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne prezenciki:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poczta potrafi - doręczyć przesyłkę błyskawicznie lub zgubić na amen, zależy jak komu się trafi. Pięknie się wymieniłyście.

    OdpowiedzUsuń
  14. Od razu widać że wymianka bardzo udana, super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczności: i te, które przygotowałaś, i te, które dostałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Udana wymianka - fajne upominki dostałaś, a notesów nigdy dosyć.
    Pozdrawiam ciepło Elu <3

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...