Znajdziesz mnie tutaj

piątek, 28 kwietnia 2017

Kartkowanie w kwietniu

W zabawie u Uli w tym miesiącu robiłyśmy kartki wg mapki
a to maja karteczka
Hafcik powstał już dość dawno (testowałam nici metalizowane Madeira) tylko ciągle nie miałam pomysłu jak go wykorzystać.
W marcu uśmiechnęło się do mnie szczęście i dostałam bon na 50 zł do zrealizowania w sklepie Przydasie Pasjonaty - kupiłam sobie zestaw wykrojników do wycinania kwiatków i kilka arkuszy foamiranu (będę próbować robić kwiatki) -  serdecznie dziękuję sponsorce.

Natomiast w zabawie u Ani w tym miesiącu inspirowała nas Czarna Dama
Boże Narodzenie - żłóbek
okolicznościowa - miś
Wielkanoc - w kształcie jaja
I obowiązkowy kolaż dla Ani
Kartki proste, po najmniejszej linii oporu ale w tej chwili myślenie koncepcyjne to jest ostatnia rzecz, która mi się udaje. Najlepiej mi się haftuje, bo licząc xxx mogę choć częściowo wyłączyć myślenie o problemach i dlatego słoik pokazany w poprzednim poście tak szybko się zapełnia. Mam jednak nadzieję, że organizatorki zabaw zaliczą mi to zadanie.

17 komentarzy:

  1. Wytyczne spełnione, to i zabawy muszą być zaliczone. Kartka z misiem prześliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki zrobiłaś. ...ja tez Lubie haftowac bo głowa skupia się wtedy na haftowaniu a nie na myśleniu o problemach.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne są te karteczki. Bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluniu! Jakie proste Bardzo śliczne karteczki, Ta wielkanocna jest piękna Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki!
    Pozdrawiam :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu no pewnie że zaliczą, jak by mogło być inaczej, skoro kartki są rewelacyjne. Moje serce skradł misio w wersji 3D jest słodki.
    Życzę szybkiego rozwiązania problemów , pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Zadanie zaliczone Elu :) Pozytywnego rozwiązania problemów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne karteczki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Problemy aaaa kysz, kartki śliczne, zaciekawiła mnie kartka z misiem! Jak udało Ci się uzyskać taki efekt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest. kartka 3D tzw. piramidowa - każda kolejna warstwa jest mniejsza od poprzedniej, trzeba tylko dobrze dopasować obrazek do poprzedniego.

      Usuń
  11. Jakie piękne karki <3 wszystkie

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...