Znajdziesz mnie tutaj

niedziela, 25 lutego 2018

Kartki w lutym - cd.

Zostały mi do pokazania kartki w zabawach u Uli i u Ewy

U Uli w tym roku robimy kartki według mapki, a w tym miesiącu jest taka
u mnie powstały dwie kartki, bo powoli trzeba odnawiać zapas
i kolaż dla Uli
A u Ewy z kolei wyzwanie # 3 i do zrobienia taka kartka
Namęczyłam się z tą kartką strasznie, pomysłów było co niemiara ale albo papiery nie pasowały do koncepcji albo koncepcja się zmieniała. W końcu urodziło się takie coś:
na płasko
i stojąca
I tym sposobem zabawy kartkowe na ten miesiąc mam skończone.

18 komentarzy:

  1. Eluniu, pięknie wyszły te gwiaździste kartki bożonarodzeniowe. Składaczkiem jestem po prostu oczarowana.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki. Ta przestrzenna jest niezwykła, ciągle próbuje rozszyfrować jak wy je robicie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa na swoim blogu zamieszcza kursy jak zrobić kartkę do danego wyzwania.

      Usuń
  3. Śliczne, ta z Jezusem piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały ,świąteczny motyw na składaczku :-) Kartki z gwiazdkami piękne kolorystycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu świetne kartki. Super ten wykrojnik z gwiazdą. A składaczek wyszedł super, też miałam z nim problem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Eluniu! Przeurocze i Oryginalne karteczki - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne karteczki! Ta do Ewinki wyszła rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się Twoje kartki. Ładnie skomponowałaś, ciekawie dobrałaś papiery. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ladne karteczki, w szczególności ta pierwsza☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne karteczki zrobiłaś, a przestrzenna wyszła Ci wspaniale:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne!!! Zapraszam do mnie na Candy :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Eluniu kartki według mapki bardzo ciekawie dobrane. Podoba mi się ich różnorodność.
    A składaczek rewelacyjny uzyskałaś efekt przestrzenny i pięknie wszystko skomponowałaś.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne! A ta Pierwsza do Uli mnie zachwyciła !!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...