Znajdziesz mnie tutaj

piątek, 18 września 2015

Hafciarska lista życzeń - minął rok czyli podsumowanie

Rok temu opublikowałam swoją "Hafciarską listę życzeń" czyli zestaw projektów, które chciałabym wyhaftować.
Dla przypomnienia:
- projekty nowe
- projekty do skończenia oraz ich stan na dzięń publikacji listy
A teraz pokażę Wam co przez ten rok udało mi się zrobić:
1. SAL "Bajkowe zwierzaki" - powstało 10 kwadratów dla projektu "Kołderka za jeden uśmiech"(dlaczego akurat 10 pisałam tutaj )
2. SAL "Zimowe domki"- odsłona 5
4. Renato Parolin "Il Bosco Di Bengtsson" - Las Bengtsson
5. Renato Parolin "La Foresta Di Fanes" - Las Fanes - w trakcie haftowania
8. AAN "Sweet Moon"
9. SAL "Rosetta"
10. SAL Wielkanocny 2014

Tyle zrobiłam, a pozostało do wyhaftowania
3. AAN "Cardinal Christmas Bell" - myślę, że po skończeniu lasu zabiorę się za niego. A może któraś z Was dołączy do mnie? - razem raźniej.
6. Portret Papieża - ciągle nie mogę zdecydować się, który wybrać. Poza tym powstrzymuje mnie fakt, bardzo nie podoba mi się dobór nitek tzw."cielistych" - po prostu twarz wychodzi bardzo ciemna.
7. Kalendarz Calico Cats - myślę, że kiedyś go wyhaftuję - chyba, że znajdę jakiś ładniejszy koci kalendarz.
10. SAL Wielkanocny 2014  pozostałe 6 jajek.
Ciekawa jestem czy którejś hafciarce udało się w 100% zrealizować swoją listę.

Do grona moich obserwatorów dołączyła Justyna  - witam Cię serdecznie i zapraszam do częstych odwiedzin.

34 komentarze:

  1. Super lista podsumowań :) sama chyba taką musze zrobić bo sie pogubię w projektach a taka lista bardzo ułatwia pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj różnie to bywa z tymi "życzeniami":):)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ci poszlo :)
    ja swoja liste tez ostatnio publikowalam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      Widziałam Twoje podsumowanie - też świetnie Ci poszło :)

      Usuń
  4. Wow, ale dużo udało Ci się zrobić. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      Starałam się dopasować plany do możliwości wykonania - nie lubię mieć UFO-ków :)

      Usuń
  5. Jesteś niezłą, odwaliłaś kawał dobrej, hafciarskiej roboty :)
    A co do twarzy, to zawsze możesz sobie kolor nici zmienić, ja często tak robię.
    Wybieram sobie kolory jakie ja chcę, a nie jakie mi ktoś narzuca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Wiem Lidziu, że mogę sobie pozmieniać kolory tylko, że z tym jest trochę pracy, żeby to dobrze dobrać. Na razie nadal szukam gotowca, a jak nie znajdę to będę się bawiła w zamiany.

      Usuń
  6. A lot of pretty designs and stitching. I like the trees and forest designs.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna robota. Dużo wykonałaś. Wątpię,żeby komuś udalo się zrealizować wszystkie plany,zawsze wyskakuje jeszcze coś po drodze lub zmieniają się priorytety. Dzwoneczek kusi pasowałby do bombki z dawnego SALu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Właśnie dlatego chcę go wyszyć, że pasuje do bombki :)

      Usuń
  8. Bardzo dużo pracy wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kawał dobrej i pięknej roboty zrobiłaś, oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią bym wyhaftowała dzwon bo by mi do choinki pasował. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To poszukaj sobie wzoru i razem zaczniemy, może Gosia do nas dołączy :)

      Usuń
  11. Piękne pracę mnóstwo wysilku i czasu na to poświęciłas, ale było warto

    OdpowiedzUsuń
  12. Podpisuję się pod wszystkimi komentarzami, wykonałaś kawał pięknej roboty.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo sporą miałaś listę ale i dużo udało Ci się zrealizować :).

    Ja cały czas szukam idealnego papieża do wyszycia. Też mam zawsze jakieś ale ... albo za stary, albo tło nie takie, albo twarz ...

    Twoje jajeczka przypomniały mi o moim, którego jeszcze nie zagospodarowałam ...

    Księżyc i jego kolorystyka, to mój numer jeden :).

    Cieszę się, że przyłączyłaś się do mojej zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam powyżej: staram się plany dopasowywać do możliwości wykonania.
      Jeśli chodzi o portret Papieża to tło ma dla mnie drugorzędne znaczenie - są przecież kolorowe kanwy i można coś wybrać. Nie podobają mi się portrety starego Papieża, chciałabym wyhaftować portret z jego niezapomnianym uśmiechem tylko (jak pisałam) te kolory nici ...

      Usuń
  14. wow, gratuluję tylu ukończonych prac

    OdpowiedzUsuń
  15. Elu jesteś znana ze swej pracowitości - dowodem na to są Twoje prace. Myślę, że do końca roku zobaczymy jeszcze niejedną i to nie tylko z listy życzeń :-) A i chwalę prace z poprzednich postów - są piękne i ja zwykle włożyłaś w ich wykonanie sporo swego serca. pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Raju jak dużo prac! Wszystkie wspaniałe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Same śliczności, Elu gratuluję wytrwałości.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow podziwiam ze wiej masz wykonanych rzeczy, niewielu hafciarkom sie to udało

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...