Znajdziesz mnie tutaj

niedziela, 3 lutego 2019

"Paryski szyk" i "Nowy haft na Nowy Rok' - 1

Styczeń dobiegł końca więc pora pokazać postępy w pracach krzyżykowych.
W SAL-u "Paryski szyk" 

który organizuje Hania wspólnie z Kasią jako pierwszy wzór do haftowania wybrałam to co najbardziej kojarzy mi się z paryskim szykiem czyli "Koronki"
a tyle krzyżyków udało mi się postawić w styczniu
Niestety musiałam zrezygnować  z Belfastu, na którym zamierzałam haftować, bo haft ma być przyjemnością, a ja w tej chwili nie mam nerwów na taki drobny materiał więc zamieniłam go na białą Aidę 18 ct. 
Drugą zabawą hafciarską jest SAL "Nowy haft na Nowy Rok" 

który organizuje Ania
Do jej zabawy zgłosiłam dwa hafty "Paryski szyk" i "Tęczową różę"
którą wreszcie postanowiłam wyhaftować dla siebie i tak sobie dłubię
I kolaż dla żabki
A teraz hafty idą na bok, bo trzeba zabrać się za zabawy kartkowe.

23 komentarze:

  1. Nieźle Ci Eluniu idzie, już sporo się tych krzyzyków na haftach pojawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię koronki. Super haft wybrałaś :).

    Różę kiedyś też pewnie sobie wyhaftuję :).

    Eluniu powiedz mi iloma nitkami haftujesz na 18?

    OdpowiedzUsuń
  3. Eluniu, trzymam kciuki za te piękne hafty.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie się zapowiada :-) Podziwiam za cierpliwość :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafty bardzo piękne i twoje stawianie krzyżyków jest mega szybkie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wzory wybrałaś,życzę powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się zaczyna...
    Powodzenia w haftowaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzór róży cudny a i Paryżowi swoim haftem szyku zadajesz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo elegancka damulka się szykuje, a róża też szybciutkio rozkwita:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam za cierpliwość :)może skusisz się na wielkanocną zabawę karteczkową w KTM? zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu cudne te Twoje hafty . Podziwiam to wyszywanie na 18 ct dla mnie nieosiągalne.
    Pozdrawiam i powodzenia w wyszywaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu na 18 jeszcze daję radę, ale drobniej już niestety nie i dlatego musiałam zrezygnować z Belfastu.

      Usuń
  12. oba cudne, do róży mam sentyment bo mam ją wyszytą i uwielbiam na nią patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile tu się dzieje! Cuda powstają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne hafty. Zaczyna być już widzieć co na nich będzie

    OdpowiedzUsuń
  15. Paryżanki ekstra :0) mi się co prawda Francja nigdy z koronkami nie kojarzyła, ale ja to mam histeryczna głową xD haha.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...