Znajdziesz mnie tutaj

czwartek, 13 października 2011

Dzień Nauczyciela

 Jutro Dzień Nauczyciela, a właściwie Dzień Edukacji Narodowej - jak zwał tak zwał ważne, że nauczyciele mają swoje święto. Ja już wprawdzie wyrosłam z wieku szkolnego (troszkę dawno), ale mam koleżanki nauczycielki i właśnie dla nich zrobiłam takie niespodzianki.
Danusia już wczoraj dostała przesyłkę
Ania dostanie swój prezent jutro jak się spotkamy 

dla Ani zrobiłam jeszcze taką karteczkę - na rocznicę ślubu Jej siostry


Przyłączyłam się do Postcrossing i dla jednej z adresatek zrobiłam taką karteczkę

Teraz z niecierpliwością będę zaglądać do skrzynki w oczekiwaniu na kartki ze świata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...