Znajdziesz mnie tutaj

piątek, 13 lipca 2012

Nowe karteczki

Upały trochę odpuściły więc powstały takie karteczki
kartkę tą zgłaszam na następujące wyzwania:
- w Szufladzie  wyzwanie#14 polne kwiaty   
- w Lemonade challenges  wyzwanie#43 lubimy słońce
- w Scrapgang  wyzwanie#22 latające
- w BerisArt  wyzwanie#7 słonecznie żółta praca

Siostrzenica i zarazem chrześniaczka męża została kolejnym magistrem w rodzinie więc zrobiłam dla niej taką karteczkę
jutro ją dostanie, bo idziemy "oblewać' dyplom :)

11 komentarzy:

  1. Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są te Twoje wyszywane karteczki :))
    ***
    dziękuję za udział w wyzwaniu BerisArt :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki śliczne, a ta absolwencka jest super. Gratulacje dla świeżego magistra :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne karteczki :-) danfi

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo pracochłonne karteluszki robisz... mi by chyba cierpliwosci braklo


    dziękuje za udział w zabawie scrapgangu
    pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wbrew pozorom one wcale nie są takie pracochłonne - czasem dużo więcej czasu poświęcam na skomponowanie całości niż na wyszywanie.

      Usuń
  6. Dzień dobry. Proszę Pani Eluniu bardzo ładne kartki i takie całkiem inne od wszystkich. Proszę pozdrowić nową magistrę ja też mam w rodzinie bo moja mama jest, ale moja mama jest już od bardzo dawna. Dziękuję za odwiedzinki i miły komentarz.
    Dobrego dnia i miłego oblewania magistra ale tak lepiej nie oblewać za dużo, Kuba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cie widzieć Kubusiu u mnie. Dziękuję za odwiedziny i za miły komentarz oraz zapraszam znów :)

      Usuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...