Znajdziesz mnie tutaj

środa, 8 sierpnia 2012

Podaj dalej u mnie

Jakiś czas temu dostałam w ramach zabawy prezenty od ComoLaLuz , które pokazywałam tutaj .
Zgodnie z zasadami zabawy ogłosiłam ją również u siebie. Zgłosiły się dwie osoby - dziś poleciała przesyłka do Ingree, druga wkrótce też wyruszy.

Dziś dostałam przesyłkę od Coheny
zobaczcie jakie śliczności
i po kolei



bardzo Ci dziękuję Moniko :))

A skoro dostałam to "podaję dalej".
Zasady zabawy:
1) Musisz posiadać blog.
2) Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.
3) Osoba zgłaszająca się organizuje taką samą zabawę u siebie i daje szansę trzem osobom na prezent wykonany przez siebie.

ZAPRASZAM DO ZABAWY.

1............................
2...........................
3............................


4 komentarze:

  1. kolorowo-słodka przesyłka. Brawo. Podobają mi się szczególnie.... kokardki. A ta kartka zzegarem to serwetką? Ciekawy motyw:)
    Andula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to z zegarem to jest serwetka, a kokardki to origami.

      Usuń
  2. Bardzo ładny zestaw :) Weszłam dziś na Twojego bloga bo zamierzałam pomęczyć Cię troszkę pytaniami - zrobię to na maila ;P - a tu taka wiadomość! Cały dzień będę siedzieć w pracy jak na szpilkach ^^ Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pikeny prezent ci ktos sprawil :) Pozdrawiam

      Usuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...